تریلر فیلم Totaly Killer منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

چندی پیش، تریلر فیلم Totaly Killer با هنرنمایی کرنان شیپکا توسط شبکه آمازون پرایم منتشر شد و توانست بازتاب فراوانی را کسب کند.

کرنان شیپکا، در اولین تریلر فیلم Totally Killer که توسط آمازون پرایم، چندی پیش منتشر شد، حضور پیدا کرد. رابطه بین Blumhouse و Prime Video در این فیلم سینمایی به شدت محسوس قابل رؤیت است.

تریلر فیلم Totaly Killer منتشر شد

Totaly Killer که تولید Blumhouse است، پیش از پخش در Prime Video در روز هالووین، در جشنواره Fantastic Fest نمایش داده می‌شود. Totally Killer یک فیلم ترسناک کمدی آمریکایی به کارگردانی Nahnatchka Khan بر اساس فیلمنامه‌ای از دیوید ماتالون و ساشا پرل راور و جن دی آنجلو و داستانی از Matalon و Perl-Raver است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک جهان

بهترین فیلم های ترسناک 2023

در این فیلم کرنان شیپکا، اولیویا هولت، جولی بوون و پارک راندال به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم توسط جیسون بلوم، تحت نظارت تلویزیونی Blumhouse تهیه شده و قرار است از شبکه پرایم ویدیو قابل دسترسی باشد.

داستان فیلم Totaly Killer

تریلر فیلم Totaly Killer
اولین تریلر فیلم سینمایی Totally Killer

در کمدی ترسناکی که از شراکت پرایم ویدیو با همکاری بلومهاوس ساخته شده است، شیپکا نقش جیمی نوجوان را بازی می‌کند که 35 سال پس از قتل تکان‌دهنده سه نوجوان، شاهد بازگشت قاتل در شب هالووین می‌باشد.

پس از کشته شدن مادر جیمی توسط Sweet Sixteen Killer در هالووین، او در زمان، به سال 1987 سفر می‌کند. او باید جلوی قاتل جوان را بگیرد و پیش از اینکه برای همیشه در گذشته گرفتار شود، به خط زمانی خود بازگردد.

تاریخ انتشار فیلم Totaly Killer

تریلر فیلم Totaly Killer
تریلر رسمی Totally Killer

فیلمبرداری اصلی فیلم از 12 می تا 23 ژوئن 2022 در استودیوی بریتیش کلمبیا در شهر ونکوور کانادا انجام شد . Totally Killer در فستیوال شگفت‌انگیز در تگزاس، اواخر این ماه به نمایش در می‌آید. پس از آن، این فیلم برای انتشار عمومی در پرایم ویدئو، در تاریخ 6 اکتبر (14 مهر 1402) به صورت عمومی قرار خواهد گرفت.

تریلر Totaly Killer

Nahnatchka Khan این فیلم اسلشر را بر اساس فیلمنامه‌ای از دیوید ماتالون، ساشا پرل راور و جن دی آنجلو کارگردانی کرده است و جیسون بلوم تهیه کننده است.

 

کلام آخر

تریلر فیلم Totaly Killer
Totaly Killer

اگر داستان فیلم “Totally Killer” برای شما کمی آشنا به نظر می‌رسد، بسیاری از اشخاص به شباهت‌های بین این فیلم و “The Final Girls” اشاره کرده‌اند، یک فیلم در سال 2015 که تایسا فارمیگا در آن با مادر مرحومش به واسطه فرو رفتن به فیلم ترسناک خشن سال‌های 1980 که مادرش در آن نقش آفرینی می‌کرد، رابطه برقرار می‌کند. اما آن فیلم با رده سنی PG-13 ارائه شد؛ در صورتی که این فیلم، رتبه بندی R را دریافت کرده است

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر فیلم Totaly Killer چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *