تریلر فیلم Ballywalter منتشر شد + تاریخ اکران

Ballywalter یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال 2023 می‌باشد که روز گذشته، تریلر فیلم Ballywalter توسط شرکت سازنده فیلم، به انتشار رسید.

تریلر فیلم سینمایی Ballywalter که در آن ستاره جدید Late Late Show در کنار نامزد IFTA و ستاره Bad Sisters، Seána Kerslake بازی می‌کند، به تازگی منتشر شده است.

تریلر فیلم Ballywalter منتشر شد

تریلر رسمی فیلم سینمایی Ballywalter

این فیلم کمدی، و درام توسط استیسی گرگ از بلفاست نوشته شده و توسط Break Out Pictures و گروه فیلم Elysian تولید شده است. این نشان دهنده اولین کارگردانی بازیگر انگلیسی پراسانا پوواناراجه است و به عنوان داستان تایید کننده زندگی درباره اینکه چگونه ارتباطات غیرمنتظره می‌تواند مسیر زندگی ما را تغییر دهد توصیف می‌شود. داستان در بالی‌والتر در ایرلند شمالی، کیلتی، که اهل Dundrum در Co. Down است.

کرسلیک که متولد دوبلین است، نقش آیلین را بازی می‌کند، دختری که دانشگاه را رها کرده و با کار کردن به عنوان یک راننده تاکسی بدون مجوز با استفاده از ماشین دوست پسر سابقش امرار معاش می‌کند.

تریلر فیلم Ballywalter منتشر شد
تریلر فیلم بیلی والتر

 

تریلر رسمی فیلم سینمایی Ballywalter

در ادامه می‌توانید تریلر فیلم بیلی والتر را ببینید:

عکس یا ویدیو

این زوج زمانی با هم آشنا می‌شوند که شین در یک دوره استندآپ کمدی ثبت نام می‌کند تا زندگی خود را به مسیر اصلی بازگرداند و پس از آن، این دو یک ارتباط غیرمنتظره پیدا می‌کنند. کیلتی در مورد این نقش که ماه آینده سمت جدید خود در Late Late Show را برعهده خواهد گرفت، ادعا کرد که با توجه به پیشینه خود به عنوان یک استندآپ کمدین به سمت فیلمنامه کشیده شده است.

این فیلم، با عنوان Ballywalter، از 22 سپتامبر 2023 (جمعه 31 شهریور 1402) در سینماهای ایرلند و بریتانیا اکران خواهد شد.

نخستین تریلر Ballywalter

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر فیلم Ballywalter چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *