تمرین آواز گل گدوت برای بازی در نقش Evil Queen

حالا که نقش گل گدوت در فیلم لایو اکشن سفید برفی مشخص شد، خبری مبنی بر تمرین آواز گل گدوت برای بازی در نقش Evil Queen بازتاب فراوانی را کسب کرد.

گل گدوت، بازیگر نقش ملکه شیطانی در بازسازی سفید برفی، مجبور شد یک ماه قبل از تست بازیگری‌اش، خوانندگی تمرین کند تا مطمئن شود که ترانه را درست می‌خواند.

تمرین آواز گل گدوت برای بازی در نقش Evil Queen

تمرین گل گدوت نقش Evil Queen

گویا گل گدوت، یک ماه قبل از تست بازیگری خودش برای بازی در فیلم لایو اکشن سفید برفی، آواز خواندن را تمرین کرد. این بازیگر که نقش آنتاگونیست فیلم، ملکه شیطانی را ایفا خواهد کرده، در مصاحبه‌ای به GQ گفت:

قبل از ایفای نقش باید مطمئن می‌شدم که صدای آوازم به اندازه کافی، قابل قبول است.

بیشتر بخوانید:

علاقه گل گدوت به بازی نقش ملکه شیطانی سفید برفی

جدیدترین و بهترین فیلم های لایو اکشن 2023 و تمام دوران

ستاره The Wonder Woman در ادامه این مصاحبه گفت:

این اولین باری است که باید برای یک فیلم تست بازیگری و خوانندگی می‌دادم. آنها باید مطمئن می‌شدند که من می‌توانم بخوانم؛ زیرا این یک موزیکال است. بنابراین، به مدت یک ماه، روی آهنگ کار می‌کردم، سپس تست دادم و آهنگ را فیلمبرداری کردیم و من نقش را دریافت کردم. بسیار هیجان‌انگیز بود.

تمرین آواز گل گدوت برای بازی در نقش Evil Queen
تمرین گل گدوت نقش Evil Queen

آواز تمرین کردن گل گدوت برای ملکه شیطان

تمرین آواز گل گدوت برای بازی در نقش Evil Queen
تمرین گدوت برای Evil Queen

گدوت ادامه داد:

سفید برفی به دلیل عنصر موسیقایی و ماهیت تئاتری فیلم که بازسازی فیلم کلاسیک سفید برفی و هفت کوتوله محصول 1937 دیزنی است، شبیه هیچ پروژه‌ای می‌باشد که در گذشته انجام داده بودم.

هنرپیشه Heart of Stone در مورد انتخاب خود در این نقش گفت:

خانواده‌ام فکر می‌کردند که نقش برای من مناسب است و دخترم در ابتدا فکر می‌کرد که او به عنوان شاهزاده خانم انتخاب شده است.

تمرین گدوت برای Evil Queen

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص تمرین آواز گل گدوت برای بازی در نقش Evil Queen چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *