تریلر فیلم Vacation Friends 2 منتشر شد + تاریخ اکران

Vacation Friends 2، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های کمدی سال 2023 است که چندی پیش، رسانه IGN، تریلر فیلم Vacation Friends 2 را منتشر کرد.

استودیو قرن بیستم، به همراه IGN، اولین تریلر فیلم Vacation Friends 2 را به اشتراک گذاشتند. این فیلم، دنباله کمدی موفق خود در سال 2021 است، که شاهد تبدیل شدن لیل رل هاوری و ایوون اورجی به تعطیلات دوستانه به همراه مردیت هاگنر و جان سینا هستند.

تریلر فیلم Vacation Friends 2

تریلر رسمی فیلم Vacation Friends 2

در قسمت دوم، پس از گذشت چند ماه، زوج تازه ازدواج کرده مارکوس، و امیلی، از بهترین دوستان خود، یعنی ران و کیلا که تازه ازدواج کرده‌اند و یک بچه نیز دارند، برای پیوستن به یک تعطیلات تابستانه، دعوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

کمدی ترین فیلم های ترسناک 2023، 2022 و تمام دوران

بهترین فیلم های 2023

پیش از این، در 25 اپریل، استودیوی قرن بیستم اعلام کرد که فیلم جدیدش Vacation Friends 2، دنباله کمدی دوستانه پرطرفدار خود در سال 2021 Vacation Friends با بازی لیل رل هاوری، ایوون اورجی، مردیث هاگ را خواهد ساخت. این فیلم در Hulu در ایالات متحده، Star+ در آمریکای لاتین در Disney+ در 25 آگوست پخش خواهد شد.

تریلر فیلم Vacation Friends 2
تریلر تعطیلات دوستانه 2

تریلر تعطیلات دوستانه 2

در ادامه می‌توانید نخستین تریلر Vacation Friends 2 را ببینید:

تارور برای کارگردانی Vacation Friends 2 بازگشت و کارلوس سانتوس، رونی چینگ و جیمی هکتور بازیگران را به عنوان بازیگران جدید تکمیل کردند. گارنر و استوارت بسر، به عنوان تهیه‌کننده دنباله، در فیلم حضور داشتند.

نخستین تریلر Vacation Friends 2

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر فیلم Vacation Friends 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *