بازیگران بریکینگ بد در اعتراضات SAG-AFTRA + صحبت های برایان کرانستون

حالا که سینمای هالیوود و بریتانیا به دلیل اتحادیه SAG-AFTRA تقریبا تعطیل شده است، روز گذشته تصاویری از بازیگران بریکینگ بد در اعتراضات SAG-AFTRA منتشر شد.

تا وقتی که هم بازیگرها و هم نویسندگان در اعتصاب باشند، انتظار می‌رود که هرکدام از استودیوهای هالیوودی هر هفته ضرر کنند و در همین رابطه، حمایت برخی از چهره‌های معروف مانند برایان کرانستون و فلورنس پیو، جالب توجه قرار گرفت. بسیاری از پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی به‌ دلیل این اعتصاب گسترده متوقف شده‌اند.

بازیگران بریکینگ بد در اعتراضات SAG-AFTRA

در ادامه می‌توانید عکس بازیگران Breakin Bad در اعتراضات را ببینید:

 

بازیگران بریکینگ بد در اعتراضات SAG-AFTRA
بازیگران بریکینگ بد در اعتراضات SAG-AFTRA

بازیگران سریال محبوب بریکینگ بد، روز گذشته در اعتراضات SAG-AFTRA حضور پیدا کردند. برایان کرانستون در خصوص این اتفاقات گفت:

ما فقط به دنبال یک قرارداد عادلانه هستیم. چیزی که باعث می‌شود بازیگر بتواند صورت حساب‌های خود را بپردازد، اجاره خانه خود را بدهد و بتواند برای خانواده‌های خود غذا بخرد.

بیشتر بخوانید:

اکران قسمت دوم Dune به دلیل ادامه دار شدن اعتصابات به تاخیر افتاد

صحبت های برایان کرانستون درباره اعتصاب اتحادیه SAG-AFTR

برایان کرانستون روز سه‌شنبه در یک تجمع اعتصابی SAG-AFTRA در میدان تایمز سخنرانی آتشینی بر پا کرد که شامل پیامی خطاب به رئیس دیزنی باب ایگر بود. کرانستون از روی صحنه رالی، گفت:

ما پیامی برای آقای ایگر داریم. من می‌دانم، قربان، که شما مسائل را از دریچه دیگری نگاه می‌کنید. ما از شما انتظار نداریم که بفهمید ما کی هستیم. اما از شما می‌خواهیم که صدای ما را بشنوید، و فراتر از آن، وقتی به شما می‌گوییم شغل‌هایمان را نمی‌گیریم و به ربات‌ها نمی‌دهیم، به حرف‌های ما گوش کنید. نمی‌خواهیم حق کار و کسب درآمد مناسب را از ما بگیرید. و در آخر و مهمتر از همه، اجازه نمی‌دهیم آبروی ما را بگیرید. ما تا انتها با هم متحد هستیم!

حمایت فلورنس پیو از اعتصابات اتحادیه SAG-AFTRA

روز گذشته، بازیگر نامزد اسکار، و یکی از محبوب‌ترین بازیگران این روزهای سینمای هالیوود، در حالی که تابلویی را حمل می‌کرد و با افتخار یک برچسب SAG-AFTRA را در یک صف اعتصابات به همراه داشت، خارج از استودیوی دیزنی، در کالیفرنیا دیده شد.

در ادامه می‌توانید تصویر حمایت فلورنس پیو را ببینید:

حمایت فلورنس پیو از اعتصابات اتحادیه SAG-AFTRA
حمایت فلورنس پیو از اعتصابات اتحادیه SAG-AFTRA

ضربه اقتصادی اعتصاب نویسندگان بریتانیا به کالیفرنیا

اعتصاب اتحادیه نویسندگان آمریکا و انگلستان، تقریباً 3 میلیارد دلار به اقتصاد ایالت کالیفرنیا ضربه جدی وارد کرده است. تاد هلمز استاد دانشگاه سن فرناندو ولی در مصاحبه با CNBC، گفت که اگر این اتفاقات ادامه پیدا کند، ضرر ایالت می‌تواند به 5 میلیارد دلار برسد.

از زمانی که اعتصاب نویسندگان آغاز شد و بعد از آن بازیگران نیز به این اعتصابات و جنبش پیوستند، ضرراتی که به هالیوود وارد خواهد شد گزارش شده است. طبق این گزارش انتظار می‌رود که استودیوهای هالیوودی هر هفته حداقل ۶۰۰ هزار دلار ضرر کنند.

بیشتر بخوانید:

فاش شدن اسامی فیلم های متوقف شده پس از اعتصاب انجمن SAG-AFTRA

این اعتصاب درباره بازیگران، فیلمنامه‌نویسان، نویسندگان فیلم‌ها و سریال‌های آمریکایی است که خواهان افزایش حقوق و دستمزدهای خود هستند.

ضرر هالیوود به دلیل اعتصاب نویسندگان و بازیگران
ضرر هالیوود به دلیل اعتصابات نویسندگان و بازیگران

ضرر هالیوود به دلیل اعتصابات نویسندگان و بازیگران

ضرر هالیوود به دلیل اعتصاب نویسندگان و بازیگران
اعتصاب بازیگران و نویسندگان

در حالی که صنف نویسندگان سینما و تلویزیون آمریکا از ماه مه در صف اعتراض و اعتصاب بوده‌اند، انجمن بازیگران هالیوود اعلام کرد که از پنجشنبه شب آنان نیز به اعتصاب‌کنندگان می‌پیوندند. این برای اولین بار در ۶۳ سال گذشته است که استودیو‌ها با اعتصاب دوگانه انجمن نویسندگان (WGA) و همچنین اتحادیه بازیگران (SAG-AFTR) روبرو هستند.

بیشتر بخوانید:

فیلمبرداری Mission Impossible 8 با اعتصاب نویسندگان متوقف شد

کاری که آن‌ها را مجبور به تعطیلی موقت بسیاری از تولیدات خود در سراسر ایالات متحده و خارج از این کشور خواهد کرد. اتحادیه بازیگران هالیوود که ۱۶۰ هزار بازیگر سینما و تلویزیون را نمایندگی می‌کند پنجشنبه شب ۱۳ ژوئیه (۲۲ تیر) در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد هیئت مدیره آن به اتفاق آرا تصمیم به ورود به اعتصاب گرفته است.

بازیگران، فیلمنامه‌نویسان، نویسندگان فیلم‌ها و سریال‌های آمریکایی خواهان افزایش حقوق و دستمزدهای خود هستند. آنها می‌گویند با وجود گسترش شبکه‌های نمایش خانگی و سودآوری کلان آنها، دستمزد آنها همچنان در سطح پیشین مانده است.

اعتصاب نویسندگان هالیوود

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اعتراضات SAG-AFTRA چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *