انتقاد کارگردان مارولز از تغییرات مولتی ورس

پس از اینکه مارول، اتفاقات زیادی را در مولتی ورس رقم زد و از این تکنیک استفاده زیادی کرد، انتقاد کارگردان مارولز از تغییرات مولتی ورس را به همراه داشت.

نیا داکوستا، کارگردان فیلم مارولز، اعتراف کرد که واقعاً طرفدار این نیست که چگونه دنیای سینمایی مارول تغییراتی در برداشت خود از دنیای چندگانه یا مولتی ورس ایجاد کرده است.

انتقاد کارگردان مارولز از تغییرات مولتی ورس

انتقاد نیا داکوستا از مولتی ورس

نیا داکوستا، کارگردان مارولز از تغییرات دنیای سینمایی مارول در چند جهان انتقاد می‌کند. بری لارسون به زودی برای دومین فیلم کاپیتان مارول خود در MCU بازخواهد گشت، اما این بار او تنها نخواهد بود؛ زیرا بازیگران The Marvels، کامالا خان ایمان ولانی و مونیکا رامبو از تیونا پریس به این فیلم اضافه می‌شوند. این فیلم یکی دیگر از موارد اضافه شده به حماسه Multiverse Marvel است و به نظر می‌رسد که کارگردان فیلم، انتقاداتی در مورد چند جهانی MCU دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مارول جهان + 2023

تریلر رسمی فیلم The Marvels منتشر شد

داکوستا در صحبت با مجله توتال فیلم، در مورد آنچه می‌توان از The Marvels انتظار داشت صحبت کرد و موضع شخصی خود را در مورد تغییرات MCU در مولتی آشکار کرد. به گفته داکوستا، او علاقه‌ای به تغییرات MCU در داستان‌های هجومی کمیک ندارد و می‌گوید:

همیشه برای من بسیار استرس‌زا بوده است.

همچنین مشخص شد که داکوستا در کودکی به نوشتن کمیک‌های تخیلی می‌پرداخت و او را به کارگردانی عالی برای آوردن کامالا خان ولانی به پرده بزرگ تبدیل می‌کرد، زیرا Miss Marvel، بزرگترین طرفدار ابرقهرمان MCU است در حالی که خودش یک قهرمان می‌باشد.

انتقاد کارگردان مارولز از تغییرات مولتی ورس
انتقاد نیا داکوستا از مولتی ورس

نارضایتی کارگردان The Marvels از مولتی ورس

انتقاد کارگردان مارولز از تغییرات مولتی ورس
نارضایتی کارگردان The Marvels از مولتی ورس

حماسه Multiverse MCU، به Avengers: Secret Wars در سال 2027 منتهی می‌شود. با شایعات زیادی که گفته می‌شود در این فیلم چندین بازیگر از سرتاسر تاریخ لایو اکشن مارول، از جمله فرانچایز X-Men فاکس و غیره حضور دارند، که با توجه به داستانی که اقتباس خواهد شد، منطقی است. در کمیک‌ها، رویداد جنگ‌های مخفی که به نظر می‌رسد الهام بخش فیلم باشد، در مورد هجوم است.

تغییرات چند جهانی و تاثیر آن بر کارگردان ماورلز

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتقاد کارگردان مارولز از تغییرات مولتی ورس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *