شایعه: اقتباس از کمیک Time Runs Out در دکتر استرنج 3 !

اخیراً شایعه‌ای تحت عنوان اقتباس از کمیک Time Runs Out در دکتر استرنج 3 به انتشار رسید که طرفداران را بسیار هیجان زده کرده است.

طبق گفته The Cosmic Circus، مارول می‌خواهد عناصری از رویداد کمیک Time Runs Out برای فیلم Doctor Strange 3 اقتباس کند که با وجود اعلام رسمی از سوی استودیو، گمان می‌رود در حال توسعه است. اگر درست باشد، Doctor Strange 3 بلافاصله پس از صحنه پس از تیتراژ در چند جهانی دیوانگی در سال 2022 آغاز می‌شود، که قهرمان با کلیا به سمت دنیای تاریک می‌رود تا تهاجمی را که خودش ایجاد کرده بود برطرف کند.

اقتباس از کمیک Time Runs Out در دکتر استرنج 3

فیلم دکتر استرنج 3

سه دنباله آینده نشان می‌دهد که کلیا بخشی از کشیش‌های سیاه است، یک سازمان چندوجهی که مقر آن در فضای دو جهان مرده ناشی از یک حمله است. کمیک زمان تمام می‌شود که از سپتامبر 2014 تا آوریل 2015 در صفحات انتقام‌جویان جدید مارول کامیکس پخش شد، حول محور شمارش معکوس برای روزهای پایانی دنیای مارول و همچنین زوال مولتی‌ورس بود. قسمت سوم دکتر استرنج نشان خواهد داد که مولتی‌ورس سینمایی مارول به دلیل حملات متعدد، از جمله حمله‌ای که توسط دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی ایجاد شده، در حال مرگ است.

اقتباس از کمیک Time Runs Out در دکتر استرنج 3
اقتباس از کمیک Time Runs Out در دکتر استرنج 3

سه دنباله همچنین تکرار می‌کند که دکتر استرنج تهدیدی خطرناک برای مولتی‌ورس است که بعد از شورای کانگ‌ها در رتبه دوم قرار دارد. در حالی که مشخص نیست مارول قصد دارد کانگ در این فیلم ظاهر شود یا خیر، دکتر استرنج 3 به عنوان مقدمه مستقیم برای ورود به فیلم‌های بعدی انتقام جویان خواهد بود.

کمیک Time Runs Out در قسمت بعدی فیلم دکتر استرنج

اقتباس از کمیک Time Runs Out در دکتر استرنج 3
اقتباس از کمیک Time Runs Out در دکتر استرنج 3

شایعه Doctor Strange 3 به یکی دیگر از شایعات The Cosmic Circus مربوط به مارس 2023 مربوط می‌شود که بیان می‌کرد انتقام جویان: سلسله کانگ MCU را به دو دسته تقسیم می‌کند، یکی به ریاست دکتر استرنج و دیگری توسط کانگ فاتح. منبع مورد اعتماد ادعا می‌کند که برخلاف فیلم‌های قبلی انتقام جویان، استرنج نه به عنوان یک ابرقهرمان بلکه به عنوان یک ابرشرور به تصویر کشیده می‌شود.

علاوه بر این، این کانگ خواهد بود که سعی در محافظت از مولتی ورس دارد، نه از بین بردن آن. مانند شایعه Doctor Strange 3، همچنان مارول استودیوز آن را تایید نکرده است و کاملاً احتمالی می‌باشد.

فیلم دکتر استرنج 3

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *