ببینید: لوکیشن واقعی کارتون خاطره انگیز بچه های کوه آلپ [+فیلم]

لوکیشن واقعی کارتون خاطره انگیز بچه های کوه آلپ توسط بنیامین رضایی جهانگرد و مستندساز تصویربرداری شده است. در ادامه با فیلم این لوکیشن زیبا همراه بمانید.

لوکیشن واقعی کارتون بچه های کوه آلپ این انیمه زیبا را مجدد در ذهن دهه 60 به تصویر کشید. بچه های آلپ انیمه‌ی ژاپنی ۴۸ قسمتی بود که توسط استودیو نیپون انیمیشن بر اساس رمانی از پاتریشیا سنت جان ساخته شده‌ است.

لوکیشن واقعی کارتون خاطره انگیز بچه های کوه آلپ

مکان واقعی کارتون بچه های کوه الپ

شاید اگر جزئیات این کارتون را به یاد نمی‌آورید اما حتما آهنگ این انیمه زیبا را به خاطر دارید.

لوکیشن واقعی کارتون خاطره انگیز بچه های کوه آلپ

مکان واقعی کارتون خاطره انگیز بچه های کوه الپ

موسیقی تیتراژ اصلی این انیمه توسط هیروسه ریوهه آهنگساز ژاپنی، تولید شده‌است. اما در نسخه‌ای که برای بچه‌های خوب ایران دوبله شده است، از موسیقی متن انیمیشن زال و سیمرغ، ساخته استاد مجید انتظامی جایگزین موسیقی تیتراژ اصلی شده‌است.

فیلم لوکیشن واقعی کارتون بچه های کوه آلپ

بچه‌های آلپ با وجود فضای غم‌انگیز و وهم‌آلود که سرشار از صحنه‌های گریه‌بار و رویدادهای تلخ بود، اما به یاد ماندنی‌ترین و خاطرات شیرین برایمان را به جا گذاشت. بسیاری از این خاطرات به موسیقی‌هایی برمی‌گشت که برای تیتراژ ابتدایی و یا انتهایی مانند این اثرها انتخاب و تولید شده بودند.

داستان این انیمه خاطرانگیز، حول سه شخصیت محوری آنت، لوسین، و دنی، به شکل درآمده است که مفاهیم عشق، نفرت، مرگ، معلولیت، ندامت، از خودگذشتگی، بخشش، و آشتی را می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص لوکیشن واقعی کارتون خاطره انگیز بچه های کوه آلپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *