پشت پرده حلالیت طلبی فرزاد حسنی ؛ حضور فرزاد حسنی بعد مدتها در تلویزیون [+فیلم]

حضور فرزاد حسنی بعد مدت‌ ها در تلویزیون و صحبت‌های جنجالی او خبرساز شد. با پشت پرده حلالیت طلبی فرزاد حسنی همراه فیگار باشید.

فرزاد حسنی بعد مدتها در تلویزیون و حلالیت طلبیدن او بسیار خبرساز شده است. او در این برنامه تلویزیونی با شعری از سروده خودش حلالیت طلبید:

حلالم کن دم رفتن کمی بعد از پشیمونی … تو آوار نگاهی که تو هم با ما نمی مونی…مسیر موندن ورفتن یکی بود وجدا شد باز…تو پایان منو دیدی جدایی سخته از آغاز…حلالم کن غریبونه خیالم با تو میمونه…حلالم کن غریبی که برات دل کندن آسونه…حلالم کن به خونی که غروب از خاک می جوشه…حلالم کن به نوزادی که شیر از تیر می نوشه…مگه میشه کنارت موند؟هنوزم عشق بدحاله…صبوری هم کم اورده خود شمشیر می ناله…حلالم کن به زخمایی که لب واکرده می خنده…حلالم کن به عشقی که به چشمای تو پابنده

حلالیت طلبی فرزاد حسنی

فرزاد حسنی حلالیت طلبید

فرزاد حسنی متولد سال ۱۳۵۶ در تهران که با برنامه تلویزیونی کوله‌پشتی به مجری‌گری او بین سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۶ مشهور شد.

حلالیت طلبی فرزاد حسنی

فیلم فرزاد حسنی حلالیت طلبی

فرزاد حسنی کاراکتر پرحاشیه تلویزیون که او را با لحن کلام خاصش می‌شناسیم بعد از مدت‌ها در تلویزیون حضور پیدا کرد و با خواندن ترانه‌ سروده خودش، حلالیت طلبید.

ازدواج فرزاد حسنی و آزاده نامداری جز ازدواج‌های پرحاشیه تلویزیون بود که متاسفانه بعد از سال‌ها جدایی این دو، آزاده نامداری به دلایلی نامشخص خودکشی کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حلالیت طلبی فرزاد حسنی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *