بازگشت بهمن هاشمی به تلویزیون با برنامه میدون + [تیزر برنامه]

برای اطلاع از جزئیات بازگشت بهمن هاشمی به تلویزیون با برنامه میدون از شبکه سه در نوشتار جدید همراه ما باشید. بعد از گلزار و رشیدپور، نوبت بهمن هاشمی است.

بازگشت بهمن هاشمی به تلویزیون با برنامه میدون

پس از انتشار اخبار بازگشت سلبریتی‌ها به شبکه سه سیما، دومینوی بازگشت سلبریتی‌ها به تلویزیون همچنان ادامه دارد. این‌بار بهمن هاشمی که چندین سال از فضای اجرا و تلویزیون فاصله داشته و پیش از این مجری برنامه‌های شبکه دو، اجرای برنامه میدون را برعهده دارد. تیزر برنامه برنامه میدون بهمن هاشمی را در ادامه ببینید.

تیزر برنامه برنامه میدون بهمن هاشمی


محمد حسین با نام تولد اکبر حسین میرزاهاشمی (زادهٔ ۲ مرداد ۱۳۴۱) معروف به بهمن هاشمی، صداپیشه و مجری تلویزیونی ایرانی است. اولین حضور و فعالیت های او در تلویزیون در کنار و به کمک افرادی چون منوچهر نوذری، کیومرث صالح نیا و هرمز شجاعی مهر انجام شد؛ ورود او به دوبله و گویندگی از طریق خسرو خسروشاهی صورت گرفت، منوچهر والی زاده از او تست گرفت و در ادامه موفق به همکاری با بسیاری از مدیران دوبلاژ شد که در این میان همکاری با بهرام زند در آثاری چون ناوارو پررنگ تر بود. بعدها خود توانست به مدیریت دوبلاژ برخی آثار در تلویزیون نیز برسد.

حسین هاشمی مجری دوست داشتنی چند دهه سابقه گویندگی در امور ایرانی و اجرای برنامه‌های مختلف تلویزیونی از جمله مسابقه‌های تلویزیونی، جُنگ‌های شبانه و دیگر موارد مشابه را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *