زمان پخش برنامه میدون از شبکه سه با اجرای بهمن هاشمی + [بازپخش]

برای اطلاع از زمان پخش برنامه میدون و بازپخش آن با اجرای بهمن هاشمی از شبکه سه سیما، در نوشتار جدید فیگار همراه ما بمانید.

زمان پخش برنامه میدون

«میدون» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما است و فصل اول آن سال ۹۸ پخش شد. علیرضا یونچی، روح الله دهقانی فیروزآبادی، حسین مصطفی‌زاده، مینا مهرنوش، حجت الله عبدالملکی، حمیدرضا موثقی، علیرضا نبی، امیر شکوهی نیا و … از جمله داوران فصل‌های گذشته میدون بودند. همچنین حامد سلطانی و، ولی الله اشرفی اجرای فصل‌های گذشته میدون را برعهده داشتند.

روز و ساعت پخش برنامه میدون : فصل جدید مسابقه میدون با تغییرات بسیار، به زودی روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد.

بازپخش برنامه میدون با اجرای بهمن هاشمی : به زودی

محمد حسین با نام تولد اکبر حسین میرزاهاشمی (زادهٔ ۲ مرداد ۱۳۴۱) معروف به بهمن هاشمی، صداپیشه و مجری تلویزیونی ایرانی است. اولین حضور و فعالیت های او در تلویزیون در کنار و به کمک افرادی چون منوچهر نوذری، کیومرث صالح نیا و هرمز شجاعی مهر انجام شد؛ ورود او به دوبله و گویندگی از طریق خسرو خسروشاهی صورت گرفت، منوچهر والی زاده از او تست گرفت و در ادامه موفق به همکاری با بسیاری از مدیران دوبلاژ شد که در این میان همکاری با بهرام زند در آثاری چون ناوارو پررنگ تر بود. بعدها خود توانست به مدیریت دوبلاژ برخی آثار در تلویزیون نیز برسد.

حسین هاشمی مجری دوست داشتنی چند دهه سابقه گویندگی در امور ایرانی و اجرای برنامه‌های مختلف تلویزیونی از جمله مسابقه‌های تلویزیونی، جُنگ‌های شبانه و دیگر موارد مشابه را در کارنامه خود دارد.


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *