ادعای ساخت فیلمی در پاسخ به سیلیِ لیلا به پدرش در برادران لیلا توسط یک سینماگر داخلی

سکانس سیلی لیلا به پدرش در فیلم برادران لیلا جنجال برانگیز شده بود. در خبر جدید ادعای ساخت فیلمی علیه برادران لیلا توسط یک سینماگر داخلی مطرح شده است.

ساخت فیلمی علیه برادران لیلا توسط یک سینماگر داخلی

درحالی که کارگردان فیلم برادران لیلا، سعید روستایی محکوم به حبس شده است، ادعای سینماگر داخلی به ساخت فیلمی در جواب به برادران لیلا توجه‌ها را به خود جلب کرد. ساخت فیلمی در پاسخ به سیلی لیلا به پدرش در حمایت از نجابت زنان ایرانی است.

سازنده این فیلم علیرضا خرسند عنوان کرده:

هدفم از ساخت «چادر سپید» حمایت از نجابت زنان ایرانی در واکنش به سیلی لیلا (ترانه علیدوستی) به پدرش (سعید پورصمیمی) در فیلم «برادران لیلا» بوده است.

همزمان با خبر محکومیت سعید روستایی برای ساخت و حضور فیلمش «برادران لیلا» در فستیوال کن و اعتراض سینماگران به این حکم عجیب و حمایت مارتین اسکورسیزی از این کارگردان، خبری عجیب از ادعای سینماگر داخلی به ساخت فیلمی در جواب به برادران لیلا به نام «چادر سپید» در واکنش به سکانس معروف فیلم «برادران لیلا» منتشر شده است.

ساخت فیلمی در پاسخ به سیلی لیلا به پدرش
ساخت فیلمی در پاسخ به سیلی لیلا به پدرش

سیاوش قاسمی و پروین ملکی از جمله بازیگران این فیلم هستند. فیلم چادر سپید به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردان علیرضا خرسند ساخته شد.

این فیلم قرار است طی روزهای آتی، در اکرانی خصوصی نمایش داده شده و در جریان آن، از چند مادر شهید تجلیل به عمل آید. سیاوش قاسمی در این فیلم علاوه بر بازیگر نقش اصلی، در قامت دستیار اول کارگردان نیز حضور دارد.

عوامل فیلم چادر سپید

از دیگر فیلم چادر سپید می‌توان به جانشین تهیه کننده: اتابک فروزی، مجری طرح: نظارت فیلم، برنامه‌ریز: سهیلا حیاتی، دستیار اول: سیاوش قاسمی، مدیرتولید: پوریا نوری‌زاده، صدابردار: عرفان رضایی، فیلمبردار: اسماعیل آقاجانی، طراح صحنه و لباس: مهران بهرامی و مدیر پروژه: سهیلا حیاتی اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم چادر سپید
خلاصه داستان فیلم چادر سپید

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *