انتشار نسخه‌های غیرقانونی فیلم‌ها، از جمله فیلم‌های “برادران لیلا” و “تفریق”

انتشار نسخه‌های غیرقانونی فیلم‌ها، از جمله فیلم‌های “برادران لیلا” و “تفریق”، همچنان ادامه دارد و حالا نوبت به فیلم “بی رویا” ساخته آرین وزیر دفتری رسیده است.

این فیلم برای نخستین بار در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده و طناز طباطبایی به عنوان بازیگر نقش اول زن، موفق به کسب جایزه سیمرغ بلورین شده است. بر اساس اعلامیه سعید سعدی، قرار است نسخه قانونی این فیلم به زودی از طریق اکران آنلاین عرضه شود.

انتشار نسخه‌های غیرقانونی فیلم‌ها، از جمله فیلم‌های “برادران لیلا” و “تفریق”

فیلم “بی رویا” ساخته آرین وزیر دفتری، که یکی از فیلم‌های اجتماعی مهم به شمار می‌رود، مانند “برادران لیلا” و “تفریق”، با مشکلاتی مواجه شده است و نسخه غیرقانونی آن از طریق کانال‌ها و وبسایت‌های غیرقانونی دانلود فیلم در دسترس قرار گرفته است.

سعید سعدی، تهیه‌کننده “بی رویا”، در مصاحبه با ایسنا به این اتفاق واکنش نشان داده و اعلام کرده است: “این فیلم مشکلی برای اکران عمومی نداشت و قرارداد اکران آنلاین آن با پلتفرم فیلیمو از دو ماه قبل بسته شده است. نمی‌دانم چرا این قرارداد معطل مانده است؟!”

او اظهار کرده که نمی‌داند چگونه فیلم قاچاق شده است و در حال پیگیری آن است. او همچنین اضافه کرده که “بی رویا” هیچ اکران عمومی در داخل و خارج از کشور نداشته و تنها در چند جشنواره خارجی نمایش داده شده است.

طبق گفته سعدی، قرار است نسخه قانونی این فیلم به زودی در حالت آنلاین اکران شود.

“بی رویا” از جمله فیلم‌هایی بود که مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم، روح‌الله سهرابی، آن را در کنار چند فیلم دیگر “حساسیت برانگیز و یا متوقف مانده” عنوان کرده بود. با این حال، پروانه نمایش آن صادر شده بود و فیلم سال گذشته در جشنواره ونیز نمایش داده شد.

در فیلم “بی رویا”، قهرمان اصلی به نام رویا در حال تصمیم گیری برای مهاجرت است. او با یک زن جوانی که به نظر می‌رسد حافظه خود را از دست داده است و در رنج است، آشنا می‌شود. رویا او را می‌پذیرد، اما زندگی خود از هم می‌پاشد. وقتی سرانجام متوجه می‌شود که زن جایگزینی برای خودش آمده است، برای بازگشت خیلی دیر شده است.

در این فیلم سینمایی، طناز طباطبایی، صابر ابر و شادی‌کرم‌رودی به عنوان بازیگران اصلی حضور دارند.به گزارش وبسایت فیلم‌نیوز، فیلم “بی رویا” ساختهٔ آرین وزیر دفتری که یکی از فیلم‌های اجتماعی مهم به شمار می‌رود، مشکلاتی را در مراحل اکران تجربه کرده است. نسخه غیرقانونی این فیلم از طریق کانال‌ها و وبسایت‌های غیرقانونی دانلود فیلم در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *