پژمان بازغی و دخترش و مهلقا باقری در اکران فیلم پرونده باز است ؛ نفس بازغی در آغوش پدرش

اکران مردمی فیلم پرونده باز است در پردیس سینمایی ارگ تجریش برگزار شد. با تصاویر پژمان بازغی و دخترش و مهلقا باقری در اکران فیلم پرونده باز است همراه باشید.

در حالی حضور پژمان بازغی و مه لقا باقری در اکران فیلم پرونده باز است خبرساز شد که هنرمندانی همچون پوران درخشنده، محمدرضا غفاری، سام قریبیان و نفس بازغی شب گذشته در پردیس سینمایی ارگ تجریش حضور داشتند.

پژمان بازغی و دخترش و مهلقا باقری در اکران فیلم پرونده باز است

نفس بازغی در آغوش پدرش پژمان بازغی در مراسم اکران مردمی فیلم پرونده باز است

به تازگی حضور بپژمان بازغی و دخترش و مهلقا باقری در اکران پرونده باز است به همراه تصویر نفس بازغی در آغوش پژمان بازغی پدرش در مراسم اکران بسیار خبرساز شده است.

پژمان بازغی و دخترش و مهلقا باقری در اکران فیلم پرونده باز است

داستان فیلم “پرونده باز است ” از یک پرونده جنایی و پرحاشیه در دهه ۸۰ ایران الهام گرفته است. این فیلم که در فضایی جنایی و مضطرب قرار دارد، داستان یک نوجوان ۱۵ ساله را روایت می‌کند که قتلی را مرتکب شده است و در انتظار حکم دادگاه قرار دارد. بخش قابل توجهی از فیلم در کانون اصلاح و تربیت و زندان قزل‌حصار فیلمبرداری شده است.

فیلم پژمان بازغی و نفس بازغی دخترش و مهلقا باقری در اکران فیلم پرونده باز است

تصاویر پژمان بازغی و دخترش دنفس بازغی و مهلقا باقری در اکران فیلم پرونده باز است

پژمان بازغی و دخترش و مهلقا باقری در اکران فیلم پرونده باز است پژمان بازغی و دخترش و مهلقا باقری در اکران فیلم پرونده باز است پژمان بازغی و دخترش و مهلقا باقری در اکران فیلم پرونده باز است پژمان بازغی و دخترش و مهلقا باقری در اکران فیلم پرونده باز است پژمان بازغی و دخترش و مهلقا باقری در اکران فیلم پرونده باز است

اکران فیلم پرونده باز است در پردیس سینمایی ارگ تجریش با حضور عوامل فیلم و هنرمندان برگزار شد. فیلم پرونده باز است اثر آخر زنده‌یاد استاد کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی محصول سال ۱۴۰۱ است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پژمان بازغی و دخترش و مهلقا باقری در اکران فیلم پرونده باز است چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *