بیوگرافی ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی + ویدیوی مراسم خاکسپاری مرحوم

بیماری و بستری شدن همسر جوان بیژن مرتضوی که سوژه خبری این چند ماه اخیر بود، متاسفانه با مرگش به تمامی حواشی پایان داد. با بیوگرافی ستاره سعیدی همراه بمانید.

ستاره سعیدی کیست ؟ ستاره سعیدی با 28 سال اختلاف سنی، همسر جوان بیژن مرتضوی بود. عشق این دو با بازنشر اخباری تحت عنوان ویدیویی از بیژن مرتضوی و همسر ستاره سعیدی برای روز ولنتاین تا اشک های ستاره سعیدی برای بیژن مرتضوی عنوانی بودند که عشق این دو را پوشش دادند. اما متاسفانه با بستری شدن ستاره سعیدی همسر جوان بیژن مرتضوی و عمل او به دلیل تومور مغزی باعث شد خواننده ایرانی زبان بیژن مرتضوی، دست به دعا ببرد و از مردم فارسی زبان بخواهد تا برای خوب شدن همسرش دعا کنند.

اما متاسفانه ستاره سعیدی در روز پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ و در سن ۴۱ سالگی درگذشت. جزئیات بیشتر در رابطه با علت فوت ستاره همسر بیژن مرتضوی را می‌توانید در فیگار بخوانید.

بیوگرافی ستاره سعیدی

ستاره سعیدی بیوگرافی

بیژن مرتضوی، پس از جدایی از همسر اول خود، سال‌ها قبل با ستاره سعیدی ازدواج کرد. ستاره سعیدی، مدل ایرانی-آمریکایی، در سال ۱۳۷۶ در شهر لس آنجلس متولد شد. او همسر جوان بیژن مرتضوی است که خواننده و نوازنده معروف ایرانی است و در آمریکا زندگی می‌کند. تصویری که بیژن مرتضوی از مریضی او منتشر کرد، باعث شد که این موضوع بر سر زبان‌ها قرار بگیرد.

بیوگرافی ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی

بیوگرافی ستاره سعیدی
بیوگرافی ستاره سعیدی

زندگینامه ستاره سعیدی همسر پیژن مرتضوی

ستاره سعیدی، مدل ایرانی، در تاریخ 31 شهریور 1378 در شهر لس آنجلس به دنیا آمده است. او همسر جوان بیژن مرتضوی، خواننده و نوازنده مشهور ایرانی است که در آمریکا زندگی می‌کند.

ستاره سعیدی، یکی از طرفداران دو آتیشه بیژن مرتضوی بوده و همیشه در کنسرت‌های او حضور پررنگی داشته است. در نهایت، او به عنوان مدیر برنامه‌های بیژن مرتضوی شروع به فعالیت کرد و این همکاری به ازدواج آنها منجر شد. اکنون، این ازدواج موضوع بحث فراگیر شبکه‌های اجتماعی شده است و درباره آنها دست به قلم می‌شوند.

پشت پرده علت بیماری ستاره همسر بیژن مرتضوی

ماجرای ازدواج و اختلاف سنی ییژن مراضوی و ستاره سعیدی

عکس بیژن مرتضوی و همسرش را در ذیل تماشا می‌کنید:

بیوگرافی ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی
ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی بیوگرافی

ستاره سعیدی در ابتدا به عنوان مدیر برنامه‌های بیژن مرتضوی فعالیت می‌کرد، اما پس از مدتی به همسر او تبدیل شد. اختلاف سنی بیژن مرتضوی و همسرش که حدود 26 سال است باعث شد که کاربران شدیداً انتقاد کنند و برخی بیژن مرتضوی را به اتهام کودک همسری مواخذه کنند.

  • سن همسر بیژن مرتضوی : 36 ساله

اما ستاره سعیدی با انتشار یک ویدیو به شایعات اختلاف سنی بیژن مرتضوی و همسرش خاتمه داد. در این ویدیو، او اعلام کرد:

من ۳۶ سال سن دارم و از زندگی با بیژن مرتضوی بسیار خشنود و راضی هستم.

بیماری ستاره سعیدی چیست ؟

بیوگرافی ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی
ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی کیست

ستاره سعیدی به تومور مغزی مبتلا است و چندین سال است که با این بیماری مبارزه می‌کند. در این راستا بیژن مرتضوی در یک پیام ویدئویی با انبوهی از ناراحتی، خواستار دعای طرفدارانش برای سلامتی همسرش، ستاره سعیدی، شد.

او اعلام کرد که همسرش نیاز به جراحی مغز باز دارد. بیژن مرتضوی ابراز امیدواری کرد که به زودی خبرهای خوبی از سلامتی همسرش را به اطلاع عموم برساند. اما متاسفانه ستاره سعیدی در تاریخ 9 شهریور ماه 1402 دنیای فانی را وداع گفت.

ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی بیوگرافی

ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی کیست ؟

بیوگرافی ستاره و سونیا سعیدی را در این مقاله برای شما تهیه نمودیم. سونیا سعیدی خواهر دو قلوی ستاره است که اشک‌های تلخ او بر سر مزار خواهر مرحومش، توجه همه را جلب کرد. ویدیوی خاکسپاری ستاره سعیدی و اشک های سونیا سعیدی را در لینک پیوست شده تماشا کنید. اطلاعات بیشتری در خصوص زندگی شخصی و گذشته‌ این مدل جوان در دسترس نیست.

بیوگرافی بیژن مرتضوی و همسرش

ستاره سعیدی بیوگرافی آنچنانی ندارد، اما هر اطلاعاتی که داشتیم در اختیار شما قرار داده شد. اما بیژن مرتضوی (زادهٔ ۱۳۳۶ ساری) موسیقی‌دان، آهنگ‌ساز، تنظیم‌کننده، نوازندهٔ ویولن و خوانندهٔ اهل ایران است.

سبک آثار بی‌کلام او، ترکیبی از موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی پاپ است. با وجود آن‌که آلبوم‌های او حق انتشار در ایران ندارند، قطعات بی‌کلام او بارها از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده‌است. از آثار بی کلام او «سبزه زار»، «آرامش قبل از طوفان»، «طوفان»، «زربا» هستند.

پدر و مادر ستاره سعیدی

پدر و مادر ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی اهل تهران هستند که سال ها پیش به دلیل سکته قلبی فوت شدند. پدر ستاره سعیدی کارمند سازمان صدا و سیما و مادرش نیز کارگردان برنامه های تلویزیونی در ایران بودند که سال‌ها پیش از دنیا رفتند.

بیوگرافی ستاره و سونیا سعیدی

متاسفانه ستاره سعیدی همسر فوت شده بیژن مرتضوی پدر و مادر نداشت و تنها یک خواهر دوقلو دارد که در قید حیات است و نام او سونیا می‌باشد. تصویری از پدر و مادر ستاره سعیدی منتشر نشده است.

آدرس اینستاگرام ستاره سعیدی مرحوم

ستاره سعیدی اینستاگرام

ستاره سعیدی اینستاگرام : setareh_saeidi

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی ستاره سعیدی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *