نگرانی کمپانی وارنر برای فروش فیلم سوسک آبی !

اخیراً خبری تحت عنوان نگرانی کمپانی وارنر برای فروش فیلم سوسک آبی منتشر شد که خبر از شک برداران وارنر به فروش این فیلم مورد انتظار می‌دهد.

آخرین فیلم از دنیای دی‌سی، سوسک آبی، در باکس آفیس نتایج ضعیفی را به دست آورده است و نگرانی برادران وارنر را بیشتر کرد. در جریان حماسه فعلی برادران وارنر، یعنی دنیای گسترده دی‌سی، فیلم سوسک آبی به طور تصادفی در رتبه‌بندی باکس آفیس جهانی قرار گرفته و یک نمایش بی‌نظیر دیگر برای این فرنچایز به رقم خورده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش بازیگر سوسک آبی به شوخی بتمن

واکنش زولو ماریدوئنا به انتخاب شدن در نقش سوسک آبی

نگرانی کمپانی وارنر برای فروش فیلم سوسک آبی

فروش فیلم Blue Beetle در باکس آفیس

سوسک آبی که توسط آنجل مانوئل سوتو کارگردانی شده و با بازی زولو ماریدوئنا از سریال “Cobra Kai”، از طریق بازیگران و نمایندگی لاتین خود، بهترین خود را به نمایش گذاشته است، اما متأسفانه نتیجه‌ای مطمئن در باکس آفیس به دست نیاورده و به رقابت مداوم DCEU اضافه می‌کند. سوسک آبی در ابتدا برای انتشار به صورت استریم منتشر شد، اما تنها به مبلغ ۲۵.۴ میلیون دلار در طول هفته افتتاحیه خود در باکس آفیس آمریکا و ۱۸ میلیون دلار دیگر از بازارهای بین‌المللی فروش داشت که مجموعه فروش جهانی آن به ۴۳ میلیون دلار رسید.

نگرانی کمپانی وارنر برای فروش فیلم سوسک آبی
نگرانی کمپانی وارنر برای فروش فیلم سوسک آبی

در مقایسه، افتتاحیه 25.4 میلیون دلاری فیلم سوسک آبی حتی زمانی که با اولین نمایش ضعیف دیگر فیلم‌های DCEU از زمان همه‌گیری، مانند Birds of Prey، Wonder Woman 1984، The Suicide Squad، Black Adam، Shazam اندازه‌گیری می‌شود، کوتاهی می‌کند! اگرچه بر خلاف برخی از این فیلم‌ها، به دلیل بودجه نسبتاً کم آن که فقط 104 میلیون دلار هزینه دارد، به بمب گیشه تبدیل نمی‌شود.

با این حال، اولین نمایش داخلی و جهانی این فیلم به راحتی به عنوان پایین‌ترین فیلم در DCEU شناخته می‌شود، حتی از فیلم Wonder Woman 1984 که تحت تأثیر همه‌گیری قرار گرفته بود، عقب‌تر می‌ماند و با این وجود، آن را به یک شکست بالقوه تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

چگونه کبرا کای، شولو ماریدوئنا را برای سوسک آبی DCU آماده کرد

توضیحات بازیگر Blue Beetle در مورد خاص بودن این ابرقهرمان و آینده‌اش با DCU

واکنش های اولیه به فیلم Blue Beetle

فروش فیلم Blue Beetle در باکس آفیس

نگرانی کمپانی وارنر برای فروش فیلم سوسک آبی
نگرانی کمپانی وارنر برای فروش فیلم سوسک آبی

افتتاحیه ضعیف فیلم در حال مبارزه است که از زمان اعلام استودیو برای راه‌اندازی مجدد تحت مدیریت جیمز گان و پیتر سافران، با تصور «مرده در بدو ورود» مواجه شد. این اعلامیه باعث کاهش علاقه مخاطبان به فیلم‌های فعلی شده و بر فیلم‌هایی مانند سوسک آبی سایه افکنده است. این فیلم همچنین با چالش اکران در سینماها با بودجه محدود به کسری از هزینه سایر عناوین DCEU روبرو شد. متأسفانه، اکران فیلم با دوره‌ای از سرخوردگی تماشاگران از فرنچایز، همراه با اعتصابات مداوم SAG-AFTRA و WGA که مانع از مشارکت اعضای بازیگران در تلاش‌های تبلیغاتی شد، مصادف گردید.

باکس آفیس فیلم سوسک آبی

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *