واکنش بازیگر سوسک آبی به شوخی بتمن ؛ موقعیت سوسک آبی در دنیای دی‌سی

به تازگی خبری با موضوع واکنش بازیگر سوسک آبی به شوخی بتمن منتشر شده است که نظر کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

ارائول مکس تروخیو، ستاره سوسک آبی، به شوخی فاشیست بتمن که از قبل بدنام شده بود، پاسخ داد و تفسیر خود را از آن توضیح داد. همچنین ستاره رائول مکس تروخیلو با استدلال جالبی از شوخی بدنام بتمن آبی بیتل دفاع می کند.

واکنش بازیگر سوسک آبی به شوخی بتمن

عکس العمل سوسک آبی به شوخی بتمن

رائول مکس تروخیو، ستاره فیلم، با انتقاداتی که برای این خط دارد، افکار خود را در مورد شوخی بدنام بتمن سوسک آبی به اشتراک می‌گذارداین فیلم از نظر فنی یکی از آخرین قسمت‌های دنیای توسعه‌یافته DC است.

این فیلم به بررسی داستان منشأ جوان فارغ‌التحصیل کالج جیمی ریس می‌پردازد که اتفاقاً میزبان همزیستی بقایای بیگانه معروف به اسکاراب می‌شود و به او دسترسی به یک زره اسکلت بیرونی قدرتمند را می‌دهد.

وقتی در مورد شوخی بدنام بتمن فیلم DCU که در آن عمو رودی جورج لوپز قهرمان را (فاشیست) خطاب می‌کند، سوال شد، بازیگر (Carapax) از آن دفاع کرد و احساس کرد که علاوه بر اینکه فقط یک خط بسیار خنده دار است، یک خط معقول نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

مشکلات ستاره سوسک آبی در فیلم Xolo Maridueña

ستاره سوسک آبی داستان Super Villain Carapax را فاش کرد

واکنش بازیگر سوسک آبی به شوخی بتمن

واکنش بازیگر سوسک آبی به شوخی بتمن

واکنش بازیگر سوسک آبی به جوک بتمن

اگرچه گنجاندن جوک بتمن در ابتدا برخی از طرفداران دی سی را متشنج کرد، اما همچنین سوالاتی را در مورد اینکه چگونه (Blue Beetle) با ریبوت آینده جیمز گان (DC Universe) مرتبط است، ایجاد کرد. در ابتدا گفته می‌شد که این فیلم بخشی از DCEU سابق است، و خود گان حتی تایید کرده بود.

فیلم اول شاهد بود که طرح سفر در زمان خود منجر به تغییرات مختلفی در جهان شد، در حالی که فیلم دوم چندین بار فیلمبرداری را پشت سر گذاشته تا با نقشه های گان مطابقت داشته باشد.

گان اخیرا اظهار داشت که سوسک آبی (Maridueña) اولین شخصیت DCU خواهد بود، اگرچه (Superman: Legacy) اولین فیلم تحت برچسب جدید خواهد بود و کارگردان آنجل مانوئل سوتو نیز اطمینان داد که قهرمان جوان در برنامه‌های آینده گنجانده شده است.

واکنش بازیگر سوسک آبی به شوخی بتمن
واکنش بازیگر سوسک آبی به جوک بتمن

با این حال، جالب است که سوتو همچنین به اشتراک گذاشت که ارجاعاتی به (Man of Steel) وجود دارد به این امید که به کار زک اسنایدر در فرنچایز قبلی (تجلیل) شود، و هنوز مشخص نیست که این شخصیت چگونه بین جهان‌ها قرار می‌گیرد.

با توجه به اینکه فلش در باکس آفیس بر سر شکایت از مشکلات حقوقی ستاره میلر و عدم قطعیت ارتباط آن با هر یک از این دو فرنچایز با مشکل مواجه شد، جالب است که ببینیم آیا بلو بیتل نیز به سرنوشت مشابهی دچار خواهد شد یا خیر.

عکس العمل سوسک آبی به شوخی بتمن

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واکنش بازیگر سوسک آبی به شوخی بتمن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *