تریلر فیلم Rebel Moon منتشر شد

بامداد امروز، از جدیدترین تریلر فیلم Rebel Moon رونمایی شد. فیلم Rebel Moon: Part One که به عنوان A Child of Fire شناخته می‌شود در تاریخ 22 دسامبر 2023 (1 دی 1402) اکران خواهد شد.

ماه سرکش، یک فیلم اپرای فضایی حماسی آمریکایی است که توسط «زک اسنایدر» کارگردانی شده بازیگرانی همچون «سوفیا بوتلا»، «چارلی هانام»، «میشل هویسمن»، «جیمون هونسو»، «ری فیشر»، «کلئوپاترا کلمن»، «ینا مالون»، «فرا فی»، «اد اسکرین» و «آنتونی هاپکینز» در این فیلم هنرنمایی می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Rebel Moon منتشر شد

این فیلم، درباره یک زن جوان مرموز با بازی «سوفیا بوتلا» است که باید به دنبال مبارزانی بگردد که بتوانند با تهاجم قریب‌الوقوع حاکم مستبد Regent Balisarius (Fra Free) مبارزه کنند. تریلر فیلم ماه سرکش که شب گذشته منتشر شد، تقریباً تمام تصاویر علمی تخیلی و فانتزی را که می‌توانید تصور کنید را نشان می‌دهد.

«زک اسنایدر»، برای اولین بار این پروژه را به عنوان یک داستان در دنیای جنگ ستارگان توسعه داد که پیش از خرید لوکاس فیلم توسط دیزنی در سال 2012 بود. او هنگام کار بر روی فیلم قبلی خود یعنی «Army of the Dead»، شروع به بازسازی فیلم علمی تخیلی Rebel Moon کرد. به گفته اسنایدر، این پروژه از عشق او به جنگ ستارگان و فیلم‌های «آکیرا کوروساوا» الهام گرفته شده است.

 

ماه سرکش، توسط «زک اسنایدر»، بر اساس فیلمنامه‌ای که او با همکاری شای هاتن نوشته شده، کارگردانی شده و طبق گفته ورایتی، ماه سرکش، آخرین همکاری «زک اسنایدر» و «نتفلیکس» پس از فیلم «ارتش مردگان» او است که در چهار هفته اول اکران توسط 72 میلیون خانواده دیده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Rebel Moon چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *