در بخش دوم از فصل پنجم سریال Yellowstone کوین کاستنر حضور نخواهد داشت

طبق اعلام رسمی شبکه «پارامونت»، «کوین کاستنر» به دلیل مشکلاتی که با عوامل سریال دارد، در بخش دوم از فصل پنجم سریال Yellowstone حضور نخواهد داشت.

بر اساس گزارش‌های جدید، «کوین کاستنر» (Kevin Costner)، در بخش دوم از فصل 5 Yellowstone نقشی نخواهد داشت. در پادکست «The Town»، «مت بلونی»، خبرنگار مجله «اینسایدر هالیوود»، گزارش داد که «کوین کاستنر» به دلیل مشکلاتی که با عوامل سریال داشت، حذف شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حذف کوین کاستنر از بخش دوم فصل پنجم سریال Yellowstone

«مت بلونی»، پس از انتشار خبر حذف «کوین کاستنر» از فصل 5 سریال یلو استون ، اعلام کرد که تولید چند قسمت پایانی این سریال، در اوایل سال 2024 آغاز خواهد شد. از جمله مسائلی که باعث جدایی «کوین کاستنر» از سریال Yellowstone شد می‌توان به مشکلات مالی و تداخل در برنامه‌ریزی اشاره کردٰ که باعث شد تا او پس از مدتی، با سازندگان سریال به چالش بخورد. به نظر می‌رسد وضعیت تا حدی بد شده که «کاستنر» قصد دارد به دلیل خروجش از سریال، شکایتی را علیه سازندگان بنویسد و به دادگاه ببرد.

فصل پنجم سریال Yellowstone
فصل پنجم سریال Yellowstone

«کوین کاستنر» تاکنون در سریال Yellowstone، نقش اصلی را ایفا می‌کرد؛ اما به تدریج، نقش او در سریال کمرنگ شد و حالا خبر حذف او سر و صدای زیادی برپا کرد. در ماه مه سال جاری، پارامونت سریال Yellowstone را لغو کرده و همزمان دنباله‌ای برای آن با بازیگری «متیو مک‌کانهی» معرفی می‌کند.

همچنین با پایان اعتصاب نویسندگان و بازیگران هالیوودی، باید منتظر تأیید زمان از سرگیری تولید بخش دوم از فصل پنجم یلو استون و اخبار تازه‌ای درباره فصل دوم سریال پیش‌درآمد 1923 باشیم. «کوین کاستنر»، در حال حاضر قصد دارد فیلم حماسی وسترن دو قسمتی خود با عنوان Horizon: An American Saga را منتشر کند. وی علاوه بر نقش‌آفرینی، وظیفه تهیه‌کنندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اخراج «کوین کاستنر» از سریال Yellowstone چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *