پشت صحنه انیمیشن سریالی Tomb Raider منتشر شد [+ویدئو]

سرویس استریم «نتفلیکس»، شب گذشته از پشت صحنه انیمیشن سریالی Tomb Raider رونمایی کرد. این انیمیشن سریالی، سال آینده منتشر خواهد شد.

شب گذشته، شرکت «Legendary Entertainment»، به عنوان بخشی از هفته «Netflix Geeked»، نگاهی به پشت صحنه سریال Tomb Raider: The Legend of Lara Croft انداخت و ویدئویی از این انیمیشن را منتشر کرد.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:


پشت صحنه انیمیشن سریالی Tomb Raider منتشر شد

استودیوی قدرتمند «نتفلیکس» که به خاطر ساخت انیمه‌ای از سری بازی‌های کاستلوانیا، به صنعت انیمه‌سازی قدم گذاشت، با همکاری شرکت «Legendary Entertainment»، به ماجراجوی قدرتمند محقق باستانی، «لارا کرافت»، می‌پردازند. کمپانی «نتفلیکس»، در جریان هفته «Netflix Geeked»، ویدئویی از پشت صحنه انیمیشن Tomb Raider منتشر کرد.

بر اساس نسخه‌های بازسازی «Crystal Dynamics»، سریال Tomb Raider ، داستان «لارا کرفت» را که در نسخه اصلی سال 1996 دیده شده بود، روایت می‌کند. ویدئویی که «نتفلیکس» از انیمه مهاجم مقبره منتشر کرده، سفرهای جذاب «لارا کرفت» را به تصویر می‌کشد و همچنین به برخی از بازی‌های گذشته این کمپانی نیز اشاره می‌کند.

ویدیو، با نمونه‌هایی از طرح‌ها و صحنه‌های اولیه‌، به راه‌اندازی بخشی از جهان سریال می‌پردازد. سریال Tomb Raider: The Legend of Lara Croft، در تاریخی نامعلومی از سال 2024 منتشر خواهد شد. در انیمیشن Tomb Raider: The Legend of Lara Croft، «هیلی آتوِل» در نقش «لارا کرفت» ظاهر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن سریالی Tomb Raider چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Destructoid


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *