کانسپت آرت استفاده نشده در فیلم مرد مورچه ای 3 !

فیلم مرد مورچه‌ای 3 اولین اثر فاز پنجم دنیای سینمایی مارول بود که اخیراً کانسپت آرت استفاده نشده در فیلم مرد مورچه ای 3 به انتشار رسید.

کانسپت آرت‌های رسمی از فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا نشان می‌دهد که یکی از شخصیت‌های فاز ۵ حتی عجیب‌تر از آنچه که در فیلم نشان داده شده است بود. با توجه به اینکه مرد مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا به طور کامل در داخل سرزمین کوانتومی سروکار داشت، فیلم شامل عناصر عجیب و غریب زیادی بود.

بیشتر بخوانید:

قوی ترین نسخه های مرد مورچه ای

نقد و بررسی فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania

کانسپت آرت استفاده نشده در فیلم مرد مورچه ای 3

کانسپت آرت جدید از فیلم Ant Man 3

از موجودات و ساکنان سرزمین کوانتومی تا رسوم و ظاهر آن‌ها، مرد مورچه‌ای ۳ دنیای سینمایی مارول را به یک جنبه بسیار عجیب‌تر از آنچه قبلاً نشان داده شده باز کرد. این موضوع با نمونه‌هایی از کانسپت آرت‌هایی که در حساب اینستاگرام جراد مارانتز، عضو تیم توسعه تصویری استودیوی مارول، به اشتراک گذاشته شده، به خوبی نمایان است.

مارانتز برخی از کارهایی که به عنوان یک هنرمند مفهومی برای بازیگران فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا انجام داده بود را به اشتراک گذاشت، از جمله طرح‌های اولیه برای شخصیت وب، جنگجوی مقاومت سرزمین کوانتومی که توسط دیوید دستمالچیان ایفا می‌شود.

کانسپت آرت استفاده نشده در فیلم مرد مورچه ای 3
کانسپت آرت استفاده نشده در فیلم مرد مورچه ای 3

وب، موجودی بر پایه لعاب در سرزمین کوانتومی بود که در ابتدا یک اسلحه داشت که از ماده خودش استفاده می‌کرد. لعابی که وب از آن تشکیل شده بود، قبل از پرتاب از این اسلحه بیرون می‌شتابید و سپس به سمت وی بازمی‌گشت، همچنین شخصیت وب با کوچک و بزرگ شدن خود شارژ می‌شد.

کانسپت ارت جدید از فیلم مرد مورچه ای 3

در ادامه می‌توانید کانسپت ارت جدید از فیلم مرد مورچه ای 3 را ببینید:

با پایان فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا و فرار اسکات، هوپ، کسی، هنک و جانت از سرزمین کوانتومی، این سوال مطرح می‌شود که آیا مقاومت‌کنندگان سرزمین کوانتومی در آینده در دنیای سینمایی مارول دوباره ظاهر خواهند شد یا خیر. اگرچه این امر به نظر غیرممکن می‌رسد، اما هیچ‌گاه امکان آن را کاملاً رد نمی‌کنیم. در پایان، مبارزان سرزمین کوانتومی تجربه‌ای اولیه از مقابله با کنگ فاتح و ارتش‌های وی دارند.

کانسپت آرت جدید از فیلم Ant Man 3

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *