حضور بازیگر تد لاسو در دنیای جدید دی سی !

تد لاسو یکی از سریال‌های پرطرفدار ورزشی است که اخیراً خبری تحت عنوان حضور بازیگر تد لاسو در دنیای جدید دی سی به انتشار رسید.

آنجل مانوئل سوتو، کارگردان Blue Beetle، از تد لاسو می‌خواهد که نقش یکی از قهرمانان بزرگ دنیای DC را بازی کند که در آخرین فیلم مورد کنایه قرار گرفت. با پایان یافتن دنیای دی‌سی در سال 2023، دنیای جدید با فیلم سوسک آبی، با حضور جیمی ریس به عنوان قهرمان، شروعی آرام داشت. در حالی که سوسک آبی بر روایت داستان منشأ حماسی جیمی تمرکز می‌کرد، زمینه‌ای را برای حضور اسطوره‌های بزرگ‌تری فراهم کرد.

بیشتر بخوانید:

پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند

پیام رمزآلود جیمز گان مبنی بر شایعات جدید جوکر دی سی

حضور بازیگر تد لاسو در دنیای جدید دی سی

بازیگر تد لاسو در دنیای دی سی جیمز گان

با توجه به اینکه صحنه پس از تیتراژ سوسک آبی نشان می‌دهد که تد کرد هنوز زنده است، طرفداران اکنون منتظرند ببینند چه کسی در نهایت نقش قهرمان محبوب دی‌سی را بازی می‌کند. در مصاحبه‌ای با The Digital Fix، سوتو بیشتر در مورد این تیزر عظیم و اینکه شخصاً دوست دارد کورد را زنده کند صحبت کرد.

حضور بازیگر تد لاسو در دنیای جدید دی سی
حضور بازیگر تد لاسو در دنیای جدید دی سی

سوتو نمی‌خواهد کسی جز جیسون سودیکیس در دنیای DC نقش تد را بازی کند که در نقش تد لاسو در سریال اپل تی‌وی با همین نام بازی می‌کند، زیرا او گفت:

بازیگر رویایی من برای تد کرد همیشه جیسون سودیکیس بوده است. اما در پایان، این موضوع در مورد این است که چه کسی برای شخصیت بهتر خواهد بود، چه کسی کاری را که ما می‌خواهیم انجام دهیم را دوست دارد و چه کسی حاضر است ادامه داستان جیمی ریس را ببیند.

بیشتر بخوانید:

احتمال حضور کریس پرت در دنیای جدید دی سی

تد لاسو در نقش ابرقهرمان دی سی

حضور بازیگر تد لاسو در دنیای جدید دی سی
حضور بازیگر تد لاسو در دنیای جدید دی سی

درخواست سوتو برای بازی جیسون سودیکیس به عنوان بلوبیتل دوم، به یکی از شایعات اولیه فیلم در زمان تولید آن باز می‌گردد. در تاریخ ۲۳ مه ۲۰۲۲، شرکت Bill Marinella Casting Inc اعلام کرد که در حال جستجوی مدل بدن تد هستند و به استعدادهای بلوند و برونت برای یک جلسه عکسبرداری استاتیک نیاز دارند. طبق اطلاعات موجود، آن‌ها باید به پوست و لون عکس مرجع متناسب باشند.

این امر باعث شایعه‌هایی شد که جیسون سودیکیس به طور مخفیانه به عنوان تد کرد انتخاب شده است و فیلم بلوبیتل در حال جستجوی یک مدل بدن برای بازیگر بود تا در موارد لزوم به عنوان جایگزین بازیگر عمل کند. با این حال، در تاریخ ۲۴ مه ۲۰۲۲، شایعه حضور جیسون سودیکیس در بلوبیتل رد شد و ثابت شد که اصلاً او در این فیلم حضور ندارد و همچنین شخصیت تد نیز همانطور که طرفداران در بلوبیتل مشاهده کردند، فقط از طریق یک پرتره ظاهر شد و صدای او را در صحنه پس از تیتراژ شنیدیم.

بازیگر تد لاسو در دنیای دی سی جیمز گان

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *