فیلم Dune Part 2 بیشترین زمان اکران را در سینما خواهد داشت

حالا که چیزی به اکران فیلم سینمایی Dune Part 2 نمانده است، مدت زمان فیلم Dune Part 2 در سینما نشان می‌دهد که این فیلم می‌تواند جنبش جدیدی ایجاد کند.

برنامه اکران Dune: Part Two که شامل یک دوره طولانی IMAX است، تغییر در اولویت‌های صنعت سینما را برجسته می‌کند و می‌تواند به بهبودی سینماهای آمریکا که اخیراً با وجود و حضور سرویس استریم‌ها شکست خورده است کمک کند.

مدت زمان فیلم Dune Part 2 در سینما

فیلم Dune Part 2 بیشترین زمان اکران را در سینما خواهد داشت

فیلم موردانتظار دنیس ویلنوو Dune: Part Two در تاریخ 3 نوامبر 2023 با یک دوره شش هفته‌ای IMAX منتشر می‌شود که نشان دهنده یک تغییر بالقوه خوب در صنعت سینما است و این مقدار حضور در سینمای آی مکس برای یک فیلم، نکته مثبت محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تصاویر جدید از فیلم سینمایی Dune: Part 2 منتشر شد !

تاریخ انتشار DUNE 2 (بازیگران و داستان)

با اکران بعدی دنیای سینمایی مارول با فیلم The Marvels که قرار بود یک هفته بعد در سینماها اکران شود، این انتظار وجود داشت که Dune: Part Two ممکن است به سال آینده منتقل شود تا بتواند این موضوع را بر روی سینمای آی مکس، پیاده سازی کند. با این حال، ریچارد گلفوند، مدیرعامل IMAX تایید کرد که Dune: Part Two به تعویق نخواهد افتاد.

مدت زمان فیلم Dune Part 2 در سینما
زمان ماندن فیلم تل ماسه 2 در آی مکس

مدت حضور Dune 2 در پرده سینما

مدت زمان فیلم Dune Part 2 در سینما
برنامه انتشار فیلم Dune Part 2

نخستین فیلم Dune، در گیشه موفق بود و قبلاً ماهیت سودآور خود را به عنوان یک فرنچایز، با حدود 20٪ درآمد فقط از IMAX ثابت کرد. ناگفته نماند که این موفقیت در سال 2021، زمانی که هنوز در مورد نمایش عمومی فیلم به علت حضور کووید 19 تردید وجود داشت اتفاق افتاد. بدون شکست‌های همه‌گیر و برنامه‌ریزی طولانی‌تر فیلم Dune: Part Two می‌تواند حتی درآمد بیشتری داشته باشد، که نشان می‌دهد چگونه تجربه IMAX فقط برای ابرقهرمانان و دیزنی نیست.

برنامه انتشار فیلم Dune Part 2

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مدت زمان فیلم Dune Part 2 در سینما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *