تصویر لو رفته از لباس سوپرمن جیمز گان

هواداران دی سی در صفحه توئیتر خود، تصویر لو رفته از لباس سوپرمن جیمز گان را به انتشار رساندند که اگرچه هنوز رسمی اعلام نشده، اما حواشی زیادی برپا کرده است.

در حالی که فیلم Superman: Legacy تا سال 2024 شروع نمی‌شود، اما یک تئوری از DC Universe وجود دارد که نشان می‌دهد ممکن است لباس سوپر من فاش شده باشد و حالا این روزها، در تصویری که برخی از کاربران در توئیتر به انتشار رساندند، صحبت زیادی درباره لباس این سوپرمن جدید می‌شود.

تصویر لو رفته از لباس سوپرمن جیمز گان

لباس لو رفته سوپرمن جیمز گان

پس از یکی از آخرین به‌روزرسانی‌های دنیای دی‌سی جیمز گان، نظریه‌ی جدید از Superman: Legacy این گمانه‌زنی را برانگیخت که مدیر عامل استودیو دی‌سی ممکن است نگاهی اجمالی به لباس جدید داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

توضیح جیمز گان درباره صرف نظر از داستان کلارک کنت در Superman: Legacy

سوپرمن جدید سینما انتخاب شد

سوپرمن، بار دیگر در حال ساخته شدن مجدد در سینمای دی سی است و فیلم اختصاصی او در سال 2024، در فیلم Superman: Legacy، که توسط جیمز گان نویسندگی و کارگردانی می‌شود، پخش خواهد شد. راه‌اندازی مجدد این شخصیت، آغاز دنیای جدید دی سی است که نقش مهمی را در این یونیورس ایجاد خواهد کرد.

در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از لباس سوپرمن توسط جیمز گان  را ببینید:

تصویر لو رفته از لباس سوپرمن جیمز گان
لباس لو رفته سوپرمن جیمز گان

تصویر غیر رسمی از لباس جدیدترین سوپرمن

در ادامه می‌توانید عکس لو رفته لباس آخرین سوپرمن را ببینید:

تصویر لو رفته از لباس سوپرمن جیمز گان
عکس لو رفته لباس آخرین سوپرمن

با توجه به اینکه Superman: Legacy یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استودیو DC است، طرفداران دائماً به دنبال لو رفتن اطلاعاتی از این فیلم هستند تا خود را برای هرگونه به‌روزرسانی جدیدی که ممکن است در مورد راه‌اندازی مجدد دنیای DC ظاهر شود، آماده کنند.

بیشتر بخوانید:

تاریخ اکران فیلم Superman: Legacy مشخص شد !

تریلر غیر رسمی سوپرمن لگسی که توسط طرفداران ساخته شد

علیرغم اینکه فیلمبرداری فیلم Superman: Legacy تا سال 2024 آغاز نمی‌شود، یک نظریه جدید نشان می‌دهد که ممکن است نگاهی اجمالی به این لباس فاش شده باشد. گان اخیراً عکسی از سگ خود، نورا، که شنل سوپرمن به تن داشت، در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت که منجر به مقایسه فوری با Krypto the Super-Dog شد. با این حال، یکی از کاربران توئیتر، نگاهی دقیق‌تر به تصویری که گان پست کرده بود انداخت و در گوشه‌ها زوم کرد و معتقد بود که در واقع اولین نگاه به لباس سوپرمن Corenswet است.

تصویر لو رفته از لباس سوپرمن جیمز گان

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تصویر لو رفته از لباس سوپرمن جیمز گان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *