شکست خوردن همیشگی فرانچایز ماموریت غیرممکن در شخصیت های زن

موضوع شکست خوردن ماموریت غیرممکن در شخصیت های زن در پی خلق کاراکترهایی که عاقبتی نافرجام دارند، بسیار بحث برانگیز شده است.

این فیلم (یکی از بهترین‌های این مجموعه تاکنون) همه عناصر یک فیلم اکشن عالی را دارد: صحنه‌های مبارزه، خط داستانی پیچیده و شیرین کاری‌های دیوانه‌کننده، اما مانند هر فیلم دیگری تاکنون، از یک جهت اساسی شکست خورده است. او نمی تواند زنان خود را ارتقا دهد.

شکست خوردن ماموریت غیرممکن در شخصیت های زن

دهه‌ها پرفروش‌های فرانچایز ماموریت غیرممکن یک چیز مشترک دارند؛ هر کدام در خلق شخصیت‌های زن مستقل از هانت شکست می‌خورند. Mission Impossible: Dead Reckoning Part One، هفتمین قسمت از این فرنچایز، بیش از یک ماه به اکران جهانی باکس آفیس خود ادامه داد و جایگاه خود را در کنار باربی، اوپنهایمر و اکنون Blue Beetle تثبیت کرد.

MI7 برای اولین بار در این مجموعه موفق به قبولی در آزمون بچدل شد، مجموعه‌ای از معیارها که به عنوان یک شوخی شروع شد، اما تبدیل به استاندارد طلایی برای بررسی اینکه آیا یک فیلم با استانداردهای اولیه برابری فمینیستی روی پرده مطابقت دارد یا خیر. علیرغم موفقیت در آزمون، این کار را تنها با دو خط گفتگو بین دو شخصیت اصلی زن، ایلسا با بازی ربکا فرگوسن و گریس با بازی هیلی آتول انجام داد.

بیشتر بخوانید:

انتقاد پل شریدر از فیلمنامه ماموریت غیرممکن 7

شکست خوردن ماموریت غیرممکن در شخصیت های زن
اشتباهات Mission Impossible در خلق شخصیت های زن

نافرجام بودن ماموریت غیرممکن در شخصیت های زن

شکست خوردن ماموریت غیرممکن در شخصیت های زن
اشتباهات Mission Impossible در خلق شخصیت های زن

رفتار این فرنچایز با زنان مورد انتقادهای زیادی قرار گرفته است، مانند اظهارات اخیر ربکا فرگوسن در مورد رابطه مبهم بین شخصیت او و تام کروز، حتی بازیگران زن از انتخاب‌های عجیبی که برای شخصیت‌هایشان ارائه می‌شود شگفت زده می‌شدند.

از فیلم اول، ماموریت غیرممکن عشق را به عنوان نیروی محرکه اصلی اتان، چه عشق به دوستانش، چه به دنیا و چه به طور مرکزی، عشق به شرکای خود، تثبیت کرده است. هر یک از این زنان قبل از اینکه از داستان خارج شوند، تنها با هانت قرار ملاقات گذاشتند یا ازدواج کردند.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم ماموریت غیر ممکن 7

ارتقا نیافتن کاراکترهای زن در ماموریت غیرممکن

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص شکست خوردن ماموریت غیرممکن در شخصیت های زن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *