تاریخ اکران فیلم جدید Lord Of The Rings به تعویق افتاد

اخیرا خبر به تعویق افتادن تاریخ اکران فیلم Lord Of The Rings در مجلات خارجی به انتشار رسیده که جنجال بسیاری به همراه خود داشته است.

The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim به تعویق افتاد، اما تاریخ اکران جدید آن با فیلم‌های لایو اکشن قبلی این فرنچایز مطابقت دارد. با توجه به تأخیرهای بعدی فیلم، انیمیشن فیلم بعدی «ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم» برادران وارنر یکی از جدیدترین فیلم‌هایی است که تاریخ اکران اصلی آن به تعویق افتاده است.

به تعویق افتادن تاریخ اکران فیلم Lord Of The Rings

کارگردان انیمیشن کنجی کامیاما، ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم داستان هلم همرهند، پادشاه افسانه‌ای روهان را روایت می‌کند که 183 سال قبل از وقایع سه‌گانه اصلی ارباب حلقه‌ها زندگی می‌کرد. فیلم در دوره‌ای متفاوت از فیلم‌های لایو اکشن پیتر جکسون می‌گذرد و با این حال میراندا اتو برای صداپیشگی شخصیت خود ائوین به عنوان راوی فیلم جدید بازخواهد گشت.

به گفته هالیوود ریپورتر، انیمیشن ارباب حلقه‌ها کامیاما اکنون از تاریخ اکران اصلی خود در 12 آوریل 2024 به 13 دسامبر 2024 منتقل شده است. در حالی که این تغییر نتیجه یک اثر ضربه‌ای است که سایر تیم برادران وارنر در سال 2024 شاهد آن بودند.

بیشتر بخوانید:

تحلیل جذاب نقاط مثبت و منفی ارباب حلقه‌ها و بازی تاج و تخت با هوش مصنوعی

به تعویق افتادن تاریخ اکران فیلم Lord Of The Rings
به تعویق افتادن تاریخ اکران فیلم ارباب حلقه ها

تاخیر تاریخ اکران فیلم Lord Of The Rings

به تعویق افتادن تاریخ اکران فیلم Lord Of The Rings
تاخیر تاریخ اکران فیلم Lord Of The Rings

انتشارهایی مانند Dune 2 و Godzilla x Kong: The New Empire به دلیل اعتصابات مداوم بازیگران به عقب رانده شد، این مزیت را دارد که می‌تواند این فیلم جدید را با پنجره‌های اکران فیلم‌های قبلی ارباب حلقه‌ها که همگی افتتاحیه‌های دسامبر را به اشتراک گذاشته بودند، هماهنگ کند.

بیشتر بخوانید:

هوش مصنوعی شخصیت های ارباب حلقه ها را به انیمه سبک دهه 80 تبدیل می کند

تغییر تاریخ اکران ارباب حلقه ها

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص به تعویق افتادن تاریخ اکران فیلم Lord Of The Rings چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *