احتمال اکران زودهنگام فیلم The Marvels وجود دارد !

فیلم The Marvels یکی از جدیدترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول است که اخیراً خبری تحت عنوان احتمال اکران زودهنگام فیلم The Marvels منتشر شد.

در میان تأخیرات جدیدی که در سینما رخ داده است، طرفداران خبری درباره اینکه فیلم The Marvels نیز همین مسیر را پیش خواهد گرفت، دریافت کرده‌اند. فیلم کاپیتان مارول 2 که در تاریخ ۱۰ نوامبر عرضه خواهد شد، سومین و آخرین فیلم از سری فیلم‌های MCU در سال ۲۰۲۳ است و با بازیگری بری لارسون، تیونا پریس از سریال واندا ویژن و ایمان ولانی از سریال خانم مارول به صورت استثنایی به صورت یک گروه به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

شباهت های فیلم The Marvels با Hawkeye

تصویر جدید از فیلم The Marvels

احتمال اکران زودهنگام فیلم The Marvels

عدم تاخیر اکران فیلم The Marvels

مشکل این است که صنعت سرگرمی در حال حاضر در حال رویارویی با اعتصابات اتحادیه نویسندگان آمریکا (WGA) و اتحادیه بازیگران صوتی و تصویری آمریکا (SAG-AFTRA) است و اعتصاب آخری از شرکت کردن بازیگران در کمپین‌های تبلیغاتی جلوگیری می‌کند و باعث تأخیرات فیلم‌ها می‌شود.

احتمال اکران زودهنگام فیلم The Marvels
احتمال اکران زودهنگام فیلم The Marvels

به تازگی خبرگزاری Deadline گزارش داده است که فیلم The Marvels در تاریخ ۱۰ نوامبر عرضه خواهد شد، در حالی که فیلم‌های دیگری مانند Dune: Part Two و دیگر فیلم‌هایی که در پایان سال ۲۰۲۳ باید عرضه شوند، به تعویق افتاده‌اند. فیلم‌هایی مانند Kraven the Hunter، Deadpool 3، Gladiator 2، Spider-Man: Beyond the Spider-Verse و بسیاری دیگر نیز به تأخیر افتاده‌اند.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی فیلم The Marvels

اکران زودهنگام فیلم مارولز

احتمال اکران زودهنگام فیلم The Marvels
احتمال اکران زودهنگام فیلم The Marvels

اگر اعتصابات ادامه یابد، احتمالاً فیلم‌های سال ۲۰۲۴ نیز به تأخیر خواهند افتاد، به ویژه فیلم‌هایی که در حال تولید بودند وقتی اعتصاب‌ها آغاز شد. جالب است که برخی حدس زده‌اند که احتمالاً فیلم The Marvels قبل از زمان مقرر عرضه خواهد شد، به جای آنکه به تأخیر بیفتد. با توجه به تاریخ جدید فیلم Dune: Part Two در سال ۲۰۲۴، اگر The Marvels در تاریخ ۳ نوامبر به جای ۱۰ نوامبر عرضه شود، توانایی نمایش در فرمت IMAX جدید و کاهش رقابت با فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes را به همراه خواهد داشت.

عدم تاخیر اکران فیلم The Marvels

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *