درجه سنی بازی مرد عنکبوتی 2 مشخص شد !

بازی مرد عنکبوتی 2 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های پلی استیشن 5 می‌باشد که چیزی به انتشار آن باقی نمانده است و اخیراً درجه سنی بازی مرد عنکبوتی 2 مشخص شد.

بازی پیش‌روی مرد عنکبوتی 2 ساخته شده توسط استودیوی Insomniac Games، امتیازی که دریافت کرده است، هیچ تعجبی ندارد. دنباله‌ای که بسیار مورد انتظار می‌باشد، بازگشت پیتر پارکر و مایلز مورالس را به تصویر می‌کشد که با خطراتی مانند کریون شکارچی، یک قاتل وحشی که بهترین شکار خود را در هدف قرار داده است، روبرو هستند.

بیشتر بخوانید:

تبلیغ جالب سونی برای قسمت دوم بازی مرد عنکبوتی

10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی

درجه سنی بازی مرد عنکبوتی 2

درجه سنی بازی Marvel’s Spider-Man 2

کریون تنها شرور این بازی نیست. سیمبیوت ونوم نیز که مورد علاقه طرفداران است، نقش مهمی خواهد داشت. قبل از آنکه سیمبیوت به عنوان یک غول وحشتناک و مورد علاقه شخصیت‌ها ظاهر شود، ابتدا به مرد عنکبوتی لباس سیاه مشهور و فوق‌العاده زیبای خود را می‌دهد. درگیری پیتر با لباس سیمبیوت یک داستان کلاسیک اسپایدرمن است و در این باره، Insomniac وقتی به بررسی نحوه نمایش قهرمان در مبارزه‌اش با این انگل بیگانه می‌پردازد، به اعتیاد در انسان‌ها اشاره کرده است.

درجه سنی بازی مرد عنکبوتی 2
درجه سنی بازی مرد عنکبوتی 2

یک لیست جدید در وب‌سایت Entertainment Software Ratings Board فاش کرد که نشان می‌دهد بازی Marvel’s Spider-Man 2 برای پلی‌استیشن ۵، به طور قابل پیش‌بینی‌ای با رده سنی T برای نوجوانان امتیاز گرفته است. توضیحاتی که توسط ESRB ارائه شد، به گیم‌پلی با حملات ویژه مبتنی بر سیمبیوت و الکتریسیته اشاره کرده و توضیح داد که برخی از حملات بازی موجب ایجاد قطرات کوچک خون می‌شوند. در صحنه‌های کات‌اسکین، صحنه‌هایی وجود دارد که “یک شخص به طور خفیف خفه می‌شود. جسد نشان داده خواهد شد و قطرات خون روی یک برگ قابل مشاهده است.

شرح کامل امتیاز به شرح زیر است:

این یک بازی اکشن است که در آن بازیکنان نقش پیتر پارکر و مایلز مورالس (مرد عنکبوتی) را به عهده می‌گیرند و سعی می‌کنند شهر نیویورک را از تهدید جدیدی نجات دهند. بازیکنان از یک دید سوم شخص، با جنایت مبارزه می‌کنند، از ساختمان‌ها آویزان می‌شوند و در نبردهای سبک نزدیک با دشمنان مبارزه خواهند کرد. شخصیت‌های اصلی می‌توانند از حملات ویژه مبتنی بر سیمبیوت و برق بر روی دشمنان استفاده کنند.

برخی از دشمنان در طول نبردها از تفنگ و یا توپ‌های ماشینی استفاده می‌کنند؛ شلیک تفنگ گاهی موجب ایجاد قطرات کوچک خون می‌شود. صحنه‌های کات‌اسکین شامل موارد بیشتری از خشونت است: یک شخص به طور خفیف خفه می‌شود؛ یک جسد مرده برگردانده می‌شود؛ قطرات خون روی یک برگ پدیدار است.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی marvel spider man 2

بهترین بازی های PS5 2023 و تمام دوران

رده سنی دومین قسمت بازی مرد عنکبوتی

درجه سنی بازی مرد عنکبوتی 2
درجه سنی بازی مرد عنکبوتی 2

در برخی از مأموریت‌های جنایت، می‌توان دید که شخصیت‌ها مواد مخدر بدون نام را به دست می‌آورند؛ بسته‌های مواد مخدر در صندوق عقب ماشین قابل مشاهده هستند. رده سنی دومین قسمت بازی مرد عنکبوتی امتیاز T را دریافت کرد و به این معنی است که افراد بالای 13 سال مجاز به تجربه این بازی هستند.

درجه سنی بازی Marvel’s Spider-Man 2

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *