شباهت های فیلم The Marvels با Hawkeye

در مصاحبه‌ای که روز گذشته با تهیه کننده فیلم مارولز به انتشار رسید، او از شباهت های فیلم The Marvels با Hawkeye صحبت کرد که بازتاب فراوانی داشت.

مری لیوانوس، تهیه کننده مارولز، در مورد اینکه چگونه رابطه خانم مارول با کارول دانورز با شراکت کیت بیشاپ و کلینت بارتون مقایسه می‌شود، صحبت می‌کند.

شباهت های فیلم The Marvels با Hawkeye

شباهت فیلم Hawkeye با The Marvels

مری لیوانوس، تهیه‌کننده مارولز، اخیراً خبری را به اشتراک گذاشت که چگونه دنباله آینده دنیای سینمایی مارول، پرستش قهرمان را مورد بررسی قرار می‌دهد. چیزی که قبلاً در سریال Disney+ Hawkeye به آن پرداخته شده بود.

بیشتر بخوانید:

تصویر جدید از فیلم The Marvels منتشر شد !

تریلر رسمی فیلم The Marvels منتشر شد + تاریخ اکران دقیق در سینماها

لیوانوس در صحبت با توتال فیلم فاش کرد که بین رابطه خانم مارول با کارول دانورز در فیلم آینده MCU و رابطه‌ای که بین کلینت بارتون و کیت بیشاپ در Hawkeye ایجاد می‌شود، کمی ارتباط وجود دارد. او توضیح داد:

همه ما در مورد پرستش قهرمانان مستعد، ادر دام‌های مشابه می‌افتیم. شما فکر می‌کنید که قهرمانان می‌توانند هر مشکلی را حل کنند. اما در این فیلم، ما در واقع بررسی می‌کنیم که چگونه گاهی اوقات تصمیم‌هایی که در تلاش برای بهتر کردن اوضاع می‌گیرند، گاهی اوقات می‌توانند اوضاع را بدتر کند.

شباهت های فیلم The Marvels با Hawkeye
شباهت فیلم Hawkeye با The Marvels

شباهت فیلم های مارولز و هاکای

شباهت های فیلم The Marvels با Hawkeye
توضیحات تهیه کننده مارولز درباره شباهت فیلم با هاکای

The Marvels یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس کامیکس مارول ساخته شده و شخصیت‌های کارول دانورز کاپیتان مارول، مونیکا رامبو و کامالا خان را به تصویر می‌کشد. این فیلم توسط استودیو مارول تولید و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

توضیحات احتمالات مارولز از زبان کارگردان این فیلم

ارتباط مستقیم فیلم مارولز با انتقام جویان بعدی !

The Marvels به عنوان یک دنباله بر فیلم کاپیتان مارول (2019)، ادامه مینی سریال تلویزیونی خانم مارول (2022) و سی و سومین فیلم در مارول سینماتیک یونیورس (MCU) در نظر گرفته شده است. فیلم توسط نیا داکوستا کارگردانی شده و بر اساس فیلمنامه‌ای که او به همراه مگان مک‌دونل و الیسا کاراسیک نوشته، ساخته شده است.

توضیحات تهیه کننده مارولز درباره شباهت فیلم با هاکای

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شباهت های فیلم The Marvels با Hawkeye چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *