فیلم مستند «چهار دختر» نماینده تونس در اسکار ۲۰۲۴ +[جزئیات]

فیلم مستند چهار دختر که توسط تونس به آکادمی اسکار معرفی شده است، برنده جایزه طلایی بهترین فیلم مستند در جشنواره کن شده است.

این فیلم به کارگردانی کوثر بن‌هنیه، داستان اولفا حمرونی و ۴ دخترش را به تصویر می‌کشد. با استفاده از مصاحبه‌ها و اجراهای صمیمی، این فیلم یک تاریخچه خانوادگی پیچیده را بازگو می‌کند و بررسی می‌کند که چگونه دو دختر بزرگ این زن تونسی به فردی رادیکال تبدیل شده‌اند. در ادامه مطلب با خبر فیلم چهار دختر نماینده تونس در اسکار 2024 همراه ما بمانید.

فیلم مستند چهار دختر

فیلم مستند چهار دختر اسکار ۲۰۲۴

به گزارش منابع خبری:

فیلم “چهار دختر” در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو امسال نیز نمایش داده خواهد شد و از تاریخ 27 اکتبر در آمریکا نیز عرضه خواهد شد.

این سومین بار است که بن هنیه به عنوان نماینده تونس به جوایز اسکار می رود. وی در سال 2020 با فیلم “مردی که پوستش را فروخت” و در سال 2017 با فیلم “زیبایی و سگ ها” نماینده کشورش در اسکار بوده است و در حال حاضر عضو هیئت داوران بخش افق ها در جشنواره فیلم ونیز است. آثار ارسالی برای نود و ششمین دوره جوایز اسکار باید تا ساعت ۵ بعدازظهر دوشنبه ۲ اکتبر به آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک ارسال شده باشند. مراسم جوایز اسکار برای این دوره در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد.

اسکار 2024 فیلم مستند چهار دختر

فیلم مستند چهار دختر
فیلم مستند چهار دختر

چهار دختر در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو

قبلاً کلمبیا با فیلم “یک مرد” به کارگردانی فابین هرناندس آلوارادو، پرو با فیلم “برپایی توریبیو باردلی” به کارگردانی آدرین سابا، تایوان با فیلم “با بدن مرده‌ام ازدواج کن” به کارگردانی چنگ وی هائو، استرالیا با فیلم “شیدا” به کارگردانی نورا نیاسری کارگردان ایرانی-استرالیایی، کانادا با فیلم “روژک” به کارگردانی زینه آکیول، اوروگوئه با فیلم “آلبوم خانوادگی” به کارگردانی گیرو روکامورا، شیلی با فیلم “مهاجران” به کارگردانی فیلیپ گالوز، آلمان با فیلم “سالن معلمان” به کارگردانی ایکر چاتاگ، استونی با مستند “خواهری سونای دود” به کارگردانی آنا هینتز، کره جنوبی با فیلم “آرمان شهر بتونی” به کارگردانی ام تایی وا، تاجیکستان با فیلم “ملودی” به کارگردانی بهروز سبط رسول و سوئیس با فیلم “تندر” به کارگردانی کارمن ژاکیه تکلیف خود را برای اسکار نود و ششم روشن کرده اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فیلم مستند چهار دختر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *