کلیپ رسمی جدید فیلم Poor Things 2023 منتشر شد + تاریخ انتشار

فیلم چیزهای بیچاره یکی از جدیدترین آثار سال 2023 می‌باشد و اخیراً کلیپ رسمی جدید فیلم Poor Things 2023 به انتشار رسید که در ادامه به آن می‌پردازیم.

Poor Things یک فیلم سینمایی علمی تخیلی است که توسط یورگوس لانتیموس به کارگردانی درآمده و داستان آن توسط تونی مک‌نامارا نوشته شده است. این فیلم بر اساس رمانی با همین نام اثر آلاسدر گری در سال ۱۹۹۲ ساخته شد. بازیگران این فیلم شامل اما استون، مارک رافالو، ویلم دافو، رامی یوسف و جروود کارمایکل می‌شوند.

کلیپ رسمی جدید فیلم Poor Things 2023

کلیپ جدید از فیلم Poor Things

داستان فیلم درباره بلا، یک زن جوان ویکتوریایی است که پس از خودکشی، توسط یک دانشمند دیوانه وارد زندگی می‌شود و با یک وکیل فاسد برای آغاز یک سفر غیر واقعی برای کشف خود و آزادی فرار می‌کند. فیلمبرداری اصلی این فیلم از ماه اوت تا دسامبر ۲۰۲۱ در استودیوهای اوریگو در مجارستان به پایان رسید.

کلیپ رسمی از فیلم Poor Things 2023

در ادامه می‌توانید کلیپ رسمی از فیلم Poor Things 2023 را مشاهده نمایید:

کلیپ جدید از فیلم Poor Things

این فیلم در جشنواره فیلم بین‌المللی ونیز دوره ۸۰ جهانی خود را تجربه خواهد کرد و در تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۲۳ توسط استودیوی سرچلایت پیکچرز در ایالات متحده آمریکا و در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ در انگلستان منتشر خواهد شد.

بلا، یک زن جوان، توسط دکتر گادوین بکستر، دانشمند و نگهبان او، به زندگی بازمی‌گردانده می‌شود. در ابتدا بلا بی‌تجربه است و مشتاق یادگیری از جهان اطراف خود می‌باشد، اما تحت حفاظت بکستر است. برای دیدن بیشتر، او با دانکن ودربرن، یک وکیل ماهر و بدنام، فرار می‌کند و سفری بر روی قاره‌ها آغاز خواهد کرد. بلا، بی‌تعصب به تفاوت‌های زمان خود، برابری و آزادی را مطالبه می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *