تریلر رسمی فیلم Ferrari منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

فیلم «Ferrari»، یکی از مهم‌ترین آثار سال 2023 به کارگردانی «مایکل مان» است. چندی پیش، استودیوی «Neon»، تریلر رسمی فیلم Ferrari را منتشر کرد.

«فراری»، یک فیلم درام، زندگینامه‌ای است که توسط «مایکل مان» کارگردانی و توسط تروی کندی مارتین نوشته شده است. این فیلم درباره زندگی «انزو فراری»، بنیانگذار ایتالیایی شرکت سازنده خودروی فراری است. فیلم بر اساس کتاب زندگینامه «انزو فراری: مرد و ماشین» نوشته روزنامه‌نگار مسابقات موتوری «بروک یتس» در سال 1991 ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2023

تریلر رسمی فیلم Ferrari

«مایکل مان» سال 2000 به ایده ساخت این فیلم پرداخت و پروژه را با «سیدنی پولاک» مورد بررسی قرار داد. در ماه اوت 2015، «کریستین بیل» در مذاکراتی برای بازی در نقش فراری به پروژه پیوست. برنامه‌ریزی برای شروع فیلمبرداری در تابستان 2016 در ایتالیا انجام شد. در اکتبر 2015، پارامونت پیکچرز حقوق توزیع جهانی فیلم را خریداری کرد.

در ژانویه 2016، «کریستین بیل» به علت نگرانی‌های مربوط به تطابق با نیازهای وزنی نقش، از فیلم کناره‌گیری کرد. پروژه تا آوریل 2017 به تعلیق درآمد. در نهایت آدام درایور به عنوان بازیگر انتخاب شد و این فیلم در آوریل سال 2022، فیلمبرداری خود را آغاز کرد.

 

داستان فیلم فراری

فیلم «فراری» داستان زندگی انزو فراری، بنیانگذار شرکت سازنده خودروی فراری، را به تصویر می‌کشد. این فیلم، از ابتدایی‌ترین روزهای او تا رسیدن موفقیت و شهرت زندگی او را روایت می‌کند. با نمایش تلاش‌ها، آزمایش‌ها و تحمل مشکلات انزو فراری در مسیر ساخت یکی از برندهای معتبر و مورد احترام در صنعت خودروسازی، این فیلم به تماشاگران فرصت می‌دهد تا به نزدیکی، با زندگی و اندیشه‌های این شخصیت بزرگ آشنا شوند.

تاریخ اکران فیلم Ferrari

این فیلم، در جشنواره فیلم بین‌المللی ونیز، در تاریخ 31 اوت 2023 (9 شهریور 1402) به نمایش درآمد. پس از انتشار تریلر Ferrari ، اعلام شد که این فیلم در تاریخ 25 دسامبر 2023 (4 دی 1402) در ایالات متحده آمریکا توسط «نئون» منتشر شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *