ساخت فصل دوم سریال She Hulk توسط دیزنی و مارول + زمان پخش

ساخت فصل دوم سریال She Hulk توسط دیزنی و مارول تایید شد کارگردان سریال She-Hulk، کت کاریو (Kat Corio) گفته است تمایل به ساخت فصل 2 سریال شی هالک دارد.

ساخت فصل دوم سریال She Hulk

شی‌هالک: وکیل دادگستری (انگلیسی: She-Hulk: Attorney at Law) مینی سریال تلویزیونی آمریکایی است که به دست جسیکا گائو برای سرویس استریم دیزنی پلاس ساخته شده‌است. این مجموعه بر اساس شخصیت به همین نام از مارول کامیکس ساخته شده است.

شی هالک هشتمین مجموعهٔ تلویزیونی در دنیای سینمایی مارول که از طریق مارول استودیوز تولید شده است و داستانش با فیلم‌های این فرنچایز مرتبط است. گائو سرپرست نویسندگان و کت کویرو سرپرست تیم کارگردانی این مجموعه است. تاتیانا ماسلانی نقش جنیفر والترز / شی-هالک را ایفا می‌کند و سایر بازیگران مجموعه جمیله جمیل، جینجر گونزاگا، مارک رافلو، جاش سگارا، جان باس، رنی الیس گولدزبری، تیم راث، بندیکت وانگ، و چارلی کاکس هستند.

ساخت فصل دوم سریال She Hulk
ساخت فصل دوم سریال She Hulk

شی‌هالک: وکیل دادگستری در ۱۸ اوت ۲۰۲۲ به نمایش درآمد و تا ۱۳ اکتبر متشکل از ۹ قسمت پخش شد. این آخرین مجموعهٔ تلویزیونی در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است. این مجموعه به‌طور کلی نقدهای مثبتی را دریافت کرده‌است و در زمینهٔ لحن شاد آن تحسین شده‌است اما جلوه‌های سی‌جی‌آی مورد انتقاد قرار گرفت. واکنش منتقدان به سریال She Hulk را در لینک پیوست شده مطالعه کنید. اما آیا سریال She Hulk فصل دو خواهد داشت؟

خلاصه داستان سریال She Hulk

خلاصه داستان سریال She Hulk
خلاصه داستان سریال She Hulk

جنیفر والترز به عنوان یک وکیل مجرد در ۳۰ سالگی زندگی پیچیده‌ای دارد و همچنین تبدیل به ابرقهرمان سبز شی‌هالک می‌شود. قبل از یک پرونده دادگاه، وکیل جنیفر والترز در مورد یک حادثه چند ماه قبل از آن به بینندگان می‌گوید که در آن او و پسر عمویش بروس بنر در یک تصادف رانندگی بودند. در حالی که والترز تلاش می‌کرد بنر را به محل امنی برساند، با خون او آلوده شد و باعث شد او به هالک تبدیل شود.

بنر والترز را به آزمایشگاه مخفی در مکزیک برد، جایی که او را برای کنترل قدرت‌های جدیدش آموزش داد. او بدون زحمت می‌توانست رژیم آموزشی او را اداره کند، اما ایده تبدیل شدن به یک ابرقهرمان تمام وقت را رد کرد. بنر سعی کرد از ترک او جلوگیری کند و آن دو با هم جنگیدند تا اینکه بنر با اکراه آرزوی والترز برای بازگشت به حرفه حقوقی خود را پذیرفت. در دادگاه، والترز توسط اینفلوئنسر فوق‌العاده تایتانیا، که به شدت از دیوار عبور می‌کند، صحبت می‌کند. والترز متحول می‌شود، او را شکست می‌دهد و به حالت عادی بازمی‌گردد تا بحث پایانی خود را بیان کند.

فصل 2 سریال She Hulk

سریال She Hulk فصل دو
سریال She Hulk فصل دو

زمانی که از کاریو درباره فرصت به تصویر کشیدن ادامه داستان جنیفر والترز در فصل 2 سریال She Hulk پرسیده شد، او ضمن اشاره به سناریوهای بی‌شمار، نسبت به کارگردانی فصل 2 سریال شی هالک ابراز علاقه کرد:

راستش را بخواهید کارگردانی فصل دوم شی هالک برای من بسیار هیجان‌انگیز است، به خاطر اینکه موقعیت شغلی جنیفر والترز باعث می‌شود سناریوهای بی‌شماری برای روایت داستان داشته باشی. منظورم اینه که شما می‌توانید به معنای واقعی کلمه هر شخصیتی که در دنیای سینمایی مارول معرفی شده یا قراره در آینده معرفی شود، می‌تواند از دانش حقوقی جنیفر در دادگاه کمک بگیرد.
بنابراین فکر می‌کنم برای توسعه فصل دوم شی هالک با هیچ محدودیتی مواجه نیستیم و تنها باید صبر کنیم تا کوین فایگی (Kevin Feige) و اعضای استودیو مارول به ادامه پروژه چراغ سبز نشان بدهند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *