معرفی فیلم Poor Things ؛ خلاصه داستان، بیوگرافی بازیگران و تریلر

فیلم جدید یورگوس لانتیموس، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال آیندده می‌باشد که در ادامه این نوشتار، معرفی فیلم Poor Things خواهیم پرداخت.

Poor Things هشتمین فیلم بلند یورگوس لانتیموس، کارگردان فیلم‌هایی مانند Datooth، The Lobster است. در این نوشتار، هر چیزهی که باید در مورد این فیلم اقتباسی از رمان 1992 بدانید توضیح داده شده است.

معرفی فیلم Poor Things

خلاصه داستان، بیوگرافی بازیگران و تریلر

روز گذشته، تریلر این فیلم به انتشار رسید و همچنین فیلم برای منتقدین اکران شد. Poor Things در اوایل سال 2021 وارد پیش تولید شد و از آن زمان اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار، بازیگران و موارد دیگر منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی فیلم Poor Things منتشر شد !

Poor Things بر اساس رمانی به همین نام، نوشته نویسنده اسکاتلندی آلاسدیر گری در سال 1992 ساخته شده است. این کتاب روایتی از دوران ویکتوریا را دنبال می‌کند که مضامین و مفاهیم ادبی بسیاری، به‌ویژه ایده‌هایی از فرانکنشتاین مری شلی را برای روایت داستان بلا باکستر می‌بافد.

داستان سورئال Poor Things، کاملاً برای فیلمساز پشت فیلم‌های پوچ‌گرایانه مانند The Lobster و The Killing of a Sacred Deer مناسب است. فیلم‌های یورگوس لانتیموس همیشه باورنکردنی هستند و او با شایستگی چهار بار در نامزد جایزه اسکار شده است.

خلاصه داستان Poor Things

یک زن جوان به نام بلا توسط دانشمند و سرپرستش دکتر گادوین باکستر به زندگی بازگردانده می‌شود. بلا که در ابتدا ساده لوح بود، مشتاق است تا در مورد دنیای اطراف خود بیاموزد. او که می‌خواهد چیزهای بیشتری ببیند، با دانکن ودربرن، یک وکیل شیک و بدجنس فرار می‌کند.

در ادامه می‌توانید تریلر فیلم Poor Things را ببینید:

بیوگرافی بازیگران Poor Things

اما استون: امیلی جین که به اما استون نیز معروف است، یک هنرپیشه هالیوودی متولد آمریکا است. او جوایز مختلفی از جمله جایزه اسکار، جایزه فیلم آکادمی بریتانیا و جایزه گلدن گلوب را دریافت کرده است. در سال 2017، او پردرآمدترین بازیگر زن جهان بود و توسط مجله تایم به عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار در جهان معرفی شد. فیلم پور ثینگز، دومین هنرنمایی اما استون در فیلم‌های لانتیموس است.

مارک روفالو: مارک آلن روفالو در 22 نوامبر 1967 در کنوشا، ویسکانسین به دنیا آمد. مادرش، ماری رز، یک آرایشگر و آرایشگر است و پدرش، فرانک لارنس روفالو جونیور، به عنوان نقاش ساختمانی کار می‌کرد. روفالو با بازی بروس بنر/هالک از سال 2012 در فرانچایز ابرقهرمانی دنیای سینمایی مارول، شهرت بین‌المللی به دست آورد.

ویلم دفو: ویلیام جیمز دفو، در 22 ژوئیه 1955 در اپلتون، ویسکانسین به دنیا آمد. او دارای پنج خواهر و دو برادر است و تبار انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایرلندی و اسکاتلندی دارد.

رامی یوسف: یوسف در محله کوئینز شهر نیویورک از پدر و مادری مصری به دنیا آمد و پس از آن در نیوجرسی بزرگ شد. [1] ده سال پس از مهاجرت از مصر، پدرش مدیر هتل پلازا در شهر نیویورک شد. او در خانواده‌ای مسلمان با اعیاد اسلامی بزرگ شد. رامی یوسف، استندآپ کمدین، بازیگر، فیلمنامه نویس و کارگردان آمریکایی مصری الاصل است که برای نقش رامی حسن در فیلم Hulu شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فیلم Poor Things چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *