تیزر فیلم آخرین تولد با بازی الناز شاکردوست + بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان

تیزر فیلم آخرین تولد با نام قبلی کابل پلاک ۱۰، سقوط کابل منتشر شد. فیلم به نویسندگی و کارگردانی نوید محمودی و تهیه‌کنندگی جمشید محمودی محصول سال ۱۴۰۰ است.

سازنده سریال پوست شیر،‌ یک فیلم عاشقانه جدید به نام آخرین تولد را ساخته است. در این فیلم الناز شاکردوست در نقش یک زن افغان است. صحنه عروسی الناز شاکردوست در کابل یکی از پربازدیدترین صحنه‌های این فیلم است.

خلاصه داستان فیلم آخرین تولد :داستان فیلم در زمانی که طالبان به قدرت بازگشته‌اند، آغاز می‌شود. در شهر کابل که پر از نگرانی و هراس است، محمد پدر خانواده سعی دارد تا زندگی طبیعی خود را در دورانی که طالبان در آن حکومت دارند، حفظ کند. بیوگرافی بازیگران فیلم آخرین تولد را در لینک ذیل مطالعه نمایید.

الناز شاکردوست در نقش ثریا، پدرام شریفی در نقش فهیم، شیدا خلیق، آرمین رحیمیان، سوگل خلیق، نیلوفر کوخانی در نقش مریم و رضا بهبودی از بازیگران این فیلم عاشقانه جدید هستند.

الناز شاکردوست که در اکران سال 1401 با دو فیلم تی‌تی و ابلق موفق شد عنوان پرفروش‌ترین بازیگر زن سال را به خودش اختصاص دهد از اواسط مرداد ماه امسال با فیلم آخرین تولد به پرده سینماها باز‌می‌گردد.

تیزر فیلم آخرین تولد


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *