الناز شاکردوست به عنوان زن افغان با فیلم آخرین تولد‌ به سینما برمی‌گردد [+جزئیات]

اخیرا خبری تحت عنوان الناز شاکردوست به عنوان زن افغان با فیلم آخرین تولد‌ به سینما برمی‌گردد منتشر شده است در ادامه مطب به آن می‌پردازیم.

 الناز شاکردوست که در اکران سال 1401 با دو فیلم تی‌تی و ابلق موفق شد عنوان پرفروش‌ترین بازیگر زن سال را به خودش اختصاص دهد از اواسط مرداد ماه امسال با فیلم آخرین تولد به پرده سینماها باز‌می‌گردد.

الناز شاکردوست درنقش زن افغان در فیلم آخرین تولد‌

الناز شاکردوست

هر دو فیلم شاکردوست در اکران سال پیش مثل آخرین تولد در فصل تابستان روی پرده رفتند. ابتدا و از پانزدهم تیرماه فیلم تی‌تی به نمایش درآمد و بعد از شهریورماه فیلم ابلق با بازی الناز شاکردوست روانه اکران شد.

فیلم تی‌تی اکران خود را با رسیدن به بودجه 21 میلیارد و 542 میلیون تومان به اتمام رساند و فیلم ابلق هم توانست 20 میلیارد و 76 میلیون تومان فروش کند.

این فیلم از 26 مردادماه اکران خود را آغاز کرد، دقیقا پس از گذشت یک ماه از نمایش ، بحران‌های سیاسی اجتماعی در کشور شروع شد و سینماها به حالت نیمه تعطیل درآمدند.

بیشتر بخوانید:

آهنگ مورد علاقه الناز شاکردوست قبل از ورزش

تجربه تلخ الناز شاکردوست قبل از بازی در شبی که ماه کامل شد

الناز شاکردوست درنقش زن افغان در فیلم آخرین تولد‌
الناز شاکردوست

فیلم آخرین تولد

شاید اگر این هم‌زمانی اتفاق نمی‌افتاد ابلق می‌توانست به فروش بالاتری برسد. این دو فیلم درکل 42 میلیارد و 310 میلیون و 985 هزار و 500 تومان فروش کردند تابه حالا الناز شاکردوست عنوان پرفروش‌ترین بازیگر زن اکران سال 1402 را از آن خودش کند.

از دیدگاه جذب مخاطب هم فیلم تی‌تی 656 هزار و 500 نفر و فیلم ابلق هم 656 هزار و 556 نفر را جذب سالن‌های سینما کردند تا همگی مخاطبان فیلم‌های الناز شاکردوست به تعداد 1 میلیون 313 هزار و 56 نفر برسد.

قرار است از نیمه مرداد ماه فیلم سینمایی آخرین تولد به نمایش دربیاید. او که در فیلم تی‌تی در نقش یک زن شمالی و در فیلم ابلق در نقش یک زن آذری زبان به ایفای نقش بازی کرده بود در این فیلم در قامت یک زن افغان ظاهر شده است.

الناز شاکردوست درنقش زن افغان در فیلم آخرین تولد‌
فیلم آخرین تولد

شاکر دوست در فیلم آخرین تولد با پدرام شریفی و آرمین رحیمیان همبازی است. این سه بازیگر قبل از این در فیلم شبی که ماه کامل شد در کنار هم بازی کرده‌ بودند. سوگل خلیق ، نیلوفر کوخانی و رضا بهبودی هم دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم آخرین تولد را جمشید محمدی کارگردان سریال پوست شیر کارگردانی کرده و همانند آن سریال هم نوید محمودی برادرش آن را تهیه و تولید کرده است. این فیلم قبل از این کابل پلاک 10 نام داشت که بعدها به سقوط کابل تعویض نام داد و در انتها نام آخرین تولد برایش انتخاب شد.

الناز شاکردوست

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

الناز شاکردوست افغان

الناز شاکر دوست فیلم آخرین تولد


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *