بازدید میلیونی از اولین فراگمان سریال Bambaşka Biri در اکانت اینستاگرام هانده ارچل

بازدید میلیونی از اولین فراگمان سریال Bambaşka Biri در اکانت اینستاگرام هانده ارچل و بوراک دنیز توجه فعالان در تولید سریال‌های ترکی را جلب کرد.

بازدید میلیونی از اولین فراگمان سریال Bambaşka Biri

در اکانت اینستاگرام هانده ارچل و بوراک دنیز

اولین تیزر سریال یک شخص متفاوت در اکانت اینستاگرام هانده ارچل بیش از 13 میلیون بار تماشا شد و 1 میلیون لایک دریافت کرد. اگر اکانت رسمی سریال و صفحه بوراک دنیز را هم اضافه کنیم، حدود 20 میلیون بازدید داشته است.

خلاصه داستان سریال Bambaşka Biri را در فیگار بخوانید و شما هم برای تماشای تیزر معرفی و اولین فراگمان قسمت اول این سریال، به لینک‌های ذیل مراجعه نمایید:

تیزر سریال Bambaşka Biri در اکانت اینستاگرام هانده ارچل
تیزر سریال Bambaşka Biri در اکانت اینستاگرام هانده ارچل

زمان پخش این سریال درام، جنایی و جذاب ترک مشخص شده است. برای اطلاع از زمان پخش سریال یک شخص متفاوت (کلیک کنید). این سریال داستان یک دادستان و یک خبرنگار که مشکوک به قتل است را نشان می‌دهد. دادستان برای شناختن بهتر این خبرنگار به او نزدیک می‌شود،‌ اما قاتل زرنگ تر از این حرف‌ها می‌باشد.

بوراک دنیز و هانده ارچل پیش تر در سریال رمانتیک کمدی عشق حرف حالیش نمیشه با هم همبازی بودند و در سال 2023 نیز بار دیگر پارتنر هم خواهند بود. هانده در یک مصاحبه می‌گوید:

به نظر می‌آید هر دوی ما بزرگتر و بالغتر شده‌ایم و این باعث میشه تجربه بهتری نسبت به قبل داشته باشیم. بوراک یکی از دوستان عزیز منه و از اینکه دوباره همبازی شدم خیلی خوشحالم.

اخبار هنرمندان ترکیه:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *