برترین سکانس های سریال زخم کاری + زمان پخش فصل دو سریال زخم کاری

«زخم کاری»، سریالی نوآر و اجتماعی با داستانی پر فراز و نشیب و ملتهب است که به تازگی فصل دوم آن منتشر شد. برترین سکانس های سریال زخم کاری را در ادامه ببینید.

«زخم کاری» یک سریال ایرانی اجتماعی و نوآور است که در سال ۱۴۰۰ تولید شده است. داستان این سریال براساس دو اثر معروف محمود حسینی‌زاد به نام «بیست زخم کاری» و ویلیام شکسپیر به نام «مکبث» ساخته شده است.

برترین سکانس های سریال زخم کاری

در این سریال، شخصیت اصلی به نام “مالک” نقش دلال یک هولدینگ خانوادگی را بازی می‌کند. همسر مالک به نام “سمیرا” معتقد است که حقوقی که به مالک پرداخت می‌شود، نسبت

میزان کاری که او انجام می‌دهد، ناکافی است. به همین دلیل، آنها تصمیم می‌گیرند نقشه قتل “حاج عمو”، مدیرعامل هولدینگ را بکشند.

زمان پخش فصل دو سریال زخم کاری: 17 شهریور 1402

بازیگران سریال زخم کاری

سریال “زخم کاری” با حضور بازیگرانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، سیاوش طهمورث، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، کاظم هژیرآزاد و الهه حصاری ساخته شده است. همچنین، این سریال به دو بازیگر جوان به نام مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی نیز معرفی کرده است.

داستان سریال “زخم کاری” بر اساس رمان “بیست زخم کاری” اثر محمود حسینی زاد تدوین شده است. این سریال با حضور این هنرمندان و با اقتباس از مضمون رمان، داستانی جدید و خاص را به تصویر می‌کشد.

نقد سریال زخم کاری + [بررسی فصل دو ؛ به زودی] خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران

بهترین سکانس های فیلم زخم کاری

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *