ویدیو : پذیرایی شربت توسط داریوش ارجمند در کربلا

به تازگی ویدیویی از پذیرایی شربت توسط داریوش ارجمند در کربلا در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را به همراه داشته است.

اخیرا ویدیویی از تعارف شربت توسط داریوش ارجمند در کربلا در فضای مجازی منتشر شده است. گویا نذر شربت داریوش ارجمند در کربلا در یکی از موکب های ایرانی به نام موکب آستان حضرت معصومه(س) صورت گرفته است.

پذیرایی شربت توسط داریوش ارجمند در کربلا

در ادامه می‌توانید ویدیویی از شربت دادن داریوش ارجمند در کربلا را ببینید:

داریوش ارجمند، بازیگر نقش مالک اشتر در سریال امام علی(ع)، در امسال در راهپیمایی اربعین حضور یافته و همراه با هنرمندان دیگری مانند مهران رجبی، مجید شهریاری و ابوالفضل شرکت کرد. در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا، او اظهار داشت که ما مردم ایران از کودکی تا لب گور حسینی هستیم و حضور گسترده مردم در این راهپیمایی نشان از ارادت خالصانه آنها به سیدالشهدا است.

ارجمند به اعتقاد خود بیان کرد که حضرت امام حسین(ع) بزرگترین شهید تاریخ بشریت است و تمامی مجاهدت‌های او به منظور حفظ دین حضرت رسول بوده است. او به تلفیقی از جملات امام حسین(ع) در کربلا اشاره کرد و تأکید کرد که تا روزی که شهید شد، امام حسین(ع) به قول و تعهد خود پایبند بود.

از جمله مهمی که ارجمند به آن اشاره کرد، جمله «هیهات من الذله» بود که به معنای عدم پذیرش ذلت و خواری است. او بیان کرد که این جمله حرف مهمی است که جهانیان تازه فهمیده‌اند و باید پیام سیدالشهدا را به جوامع و جهان منتقل کنیم. ارجمند تأکید کرد که باید به دیگران توضیح دهیم که امام حسین(ع) چرا قیام کرد و شهید شد و چرا ما باید از آن الگو بگیریم و از دور آن پروانه‌ایم.

بیوگرافی داریوش ارجمند

پذیرایی شربت توسط داریوش ارجمند در کربلا

داریوش ارجمند، بازیگر سینما و تلویزیون، در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۲۳ در شهر مشهد به دنیا آمد. او دارای لیسانس رشته تاریخ و جامعه شناسی از دانشگاه فردوسی و فوق لیسانس در رشته تئاتر از دانشگاه سوربن فرانسه است و از شاگردان دکتر علی شریعتی بود. پدرش تیمسار ارجمند، افسر ارتشی بود و به عنوان رئیس بیمارستان رضاشاه در مشهد و مرکز مامایی در بیرجند خدمت می‌کرد. مادرش خانم یغمایی نیز دختر صاحب کارخانه نوشابه سازی بود.

داریوش ارجمند فرزند دوم خانواده‌ای پنج فرزندی است و برادر کوچکتر او مرحوم انوشیروان ارجمند نیز یک بازیگر برجسته بود. او از سال ۱۳۴۹ در سن ۲۶ سالگی با جدیت به بازیگری در تئاتر مشغول شد و همراه با علاقمندان به این رشته، سینمای آزاد مشهد را تأسیس کرد.

بعلاوه از بازیگری، داریوش ارجمند فیلم‌های کوتاه ۸ میلیمتری نیز ساخت و در سال ۱۳۶۲ در سن ۳۹ سالگی با کارگردانی فیلم ۹۰ دقیقه‌ای “گفت زیر سلطه من آیید” را ساخت که همچنین نویسندگی آن را نیز بر عهده داشت. سپس در سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم “ناخدا خورشید” به کارگردانی ناصر تقوایی، او به عنوان بازیگر نقش اول فیلم، جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول فجر را از آن خود کرد.

حواشی اخیر داریوش ارجمند در کربلا

پذیرایی شربت توسط داریوش ارجمند در کربلا

در بخش دیگری از سخنان خود، داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت، به سکوت و سانسور رسانه‌ها در قبال راهپیمایی اربعین انتقاد کرد. او تأکید کرد که رسانه‌های مدعی آزادی و گردش آزاد اطلاعات، در حالی که به اتفاقات کوچکتر رسانه‌ای می‌دهند، از این پیاده‌روی با شکوه و عظمت خبری منتشر نمی‌کنند. ارجمند بیان کرد که در این راهپیمایی بسیاری از افراد در مقابل گرما و مشکلات حاضر شده‌اند و تحلیل‌گران نیز عظمت این پیاده‌روی را درک می‌کنند.

در پایان، وی به مدد گرفتن از خدای متعال اشاره کرد و آن را شرط موفقیت در هر کاری دانست. او بیان کرد که هر کاری، به ویژه کار هنر، تنها زمانی ماندگار خواهد شد که با انوار الهی تزئین شود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص پذیرایی شربت توسط داریوش ارجمند در کربلا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *