تریلر رسمی فیلم Finestkind منتشر شد

بامداد امروز 27 اکتبر 2023 (5 آبان 1402)، سرویس استریم «پارامونت پلاس»، از تریلر رسمی فیلم Finestkind با بازی جنا اورتگارونمایی کرد.

فیلم «Finestkind»، یک فیلم درام، جنایی و هیجانی است که «جیک جیلنهال»، «توبی والاس» و «جنا اورتگا» در آن نقش آفرینی می‌کنند. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی «برایان هلگلند»، برنده جایزه اسکار و نویسنده فیلم‌های معروف فیلم‌های «L.A. Confidential» و «Mystic River» و کارگردان فیلم «Legend» ساخته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023


تریلر رسمی فیلم Finestkind منتشر شد

در این فیلم جذاب، بازیگرانی همچون «جنا اورتگا»، «تامی لی جونز»، «بن فاستر» و «توبی والاس» حضور دارند. برای هر کسی که دوست دارد یک نمایش جنایی جذاب ببنید، «Finestkind» احتمالاً یکی از مواردی است که در ماه‌های آینده باید به آن توجه کرد.

«برایان هلگلند»، نویسنده و کارگردان برنده اسکار که به خاطر ارائه برخی از برجسته‌ترین فیلم‌های جنایی هیجان‌انگیز 20 سال گذشته شهرت دارد، فیلمساز این درام هیجان‌انگیز است.

تریلر فیلم بهترین مهربان داستان دو برادر جدا شده را نشان داد که با سندیکای جنایی بوستون درگیر می‌شوند که در نهایت به تهدیدی برای آن‌ها، پدرشان و زن جوانی تبدیل شده است. فیلمبرداری اصلی «Finestkind» در بهار 2022 آغاز شد و در مه 2022 با فیلمبرداری در ماساچوست به پایان رسید.

تریلر Finestkind نشان داد که به نظر «هلگلند» و سازنده‌اش، فهرست بازیگران برجسته‌ای را برای این درام جنایی هیجان‌انگیز آماده کرده‌اند. «بن فاستر»، ستاره «Hell or High Water» و «توبی والاس»، ستاره «Pistol»، نقش دو قهرمان و برادر ناتنی را که با اوباش بوستون درگیر می‌شوند، رهبری می‌کنند.

«Finestkind» ابتدا در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو 2022، در تاریخ 8 سپتامبر 2023 (17 شهریور 1402)، در کنار فیلم‌هایی مانند «بازی جوانمردانه» از «کلویی دومونت»، «پول احمقانه» از «کریگ گیلسپی» و «تام زیمنی» نمایش داده شد.

در بهار 2022، شبکه «Paramount+»، حق توزیع و پخش فیلم «Finestkind» را به دست آورد. بنابراین، هنگامی که این فیلم در جریان اجراهای سینمایی پخش شد، مستقیم از تاریخ 15 دسامبر 2023 (24 آذر 1402) از سمت پارامونت قابل دیدن است و فیلم را می‌توان دانلود کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *