دو بسته الحاقی بازی Alan Wake 2 بهار سال آینده منتشر خواهد شد

استودیو رمدی اعلام کرده است که دو بسته الحاقی بازی Alan Wake 2 را در سال 2024 معرفی می‌کند و اولین بسته الحاقی در بهار منتشر خواهد شد.

به گفته استودیو رمدی، اولین بسته الحاقی این بازی با نام Night Springs در بهار ۲۰۲۴ منتشر می‌شود، اما ممکن است زمان انتشار آن با تعویق همراه باشد. بسته الحاقی دوم نیز با نام The Lake House شناخته می‌شود و هنوز به‌طور قطعی مشخص نیست که زمان انتشار آن چه موقع خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

لانچ تریلر جدید بازی Alan Wake 2 منتشر شد


دو بسته الحاقی بازی Alan Wake 2 منتشر می‌شوند

The Signal و The Writer بسته‌های الحاقی بودند که داستان Alan Wake را ادامه دادند. استودیو Remedy قصد دارد همین کار را با استفاده از بسته‌های الحاقی DLC های پولی و رایگان برای بازی Alan Wake 2، انجام دهد. این اطلاعات توسط خود Sam Lake، کارگردان Alan Wake 2، تایید شده است و همه آن‌ها برای داستان اهمیت خواهند داشت.

دو بسته الحاقی بازی Alan Wake 2 منتشر می‌شوند
دو بسته الحاقی بازی Alan Wake 2

در توضیحات بسته الحاقی Night Springs آمده است:

«داستان نوشته و به واقعیت تبدیل می‌شود. داستان فرو می‌ریزد و در یک صفحه باقی می‌ماند. این داستان‌ها در Night Springs رواج دارد. به جای چندین شخصیت شناخته‌شده از دنیای آلن بیدار شوید و در چندین قسمت مستقل غیرقابل توضیح از Night Springs حضور داشته باشید، برنامه تلویزیونی تخیلی که در دنیای آلن ویک رخ می‌دهد.«

زمان عرضه بازی Alan Wake 2

بازی Alan Wake 2 برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و همچنین پی‌سی در تاریخ (5 آبان) منتشر خواهد شد. این بازی تنها به صورت دیجیتالی عرضه شده و قیمت آن روی کنسول‌ها 60 دلار و روی پی‌سی 50 دلار است.

سم لیک اعلام کرد که پس از عرضه بازی، جزئیات بیشتری درباره بسته‌های الحاقی منتشر خواهند کرد. رمدی قصد دارد از تمام تجربه خود برای ساخت آلن ویک 2 استفاده کند و این امر باعث شده است که طرفداران مشتاقانه منتظر عرضه این بازی باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بسته‌های الحاقی بازی Alan Wake 2 چیست؟ شما این بازی را تجربه‌ کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *