ساخت آخرین فیلم جورج رومرو توسط برد اندرسون

چندی پیش، رسانه ددلاین اعلام کرد ساخت آخرین فیلم جورج رومرو توسط برد اندرسون صورت خواهد گرفت و این خبر بازتاب فراوانی را کسب کرد.

به تازگی خبری در هالیوود ریپورتر و ددلاین منتشر شد که نشان می‌دهد ساخت فیلمی بر اساس داستان جورج رومرو انجام خواهد شد که به خاطر کارهایی مانند “Session 9” و “The Machinist” شناخته می‌شود، کارگردانی خواهد شد.

ساخت آخرین فیلم جورج رومرو توسط برد اندرسون

فیلم Twilight of the Dead آخرین پروژه رومرو است که گفته می‌شود قبل از مرگش در سال 2017 فیلمنامه را نوشته است؛ اما هیچوقت نتوانست آن را بسازد. با توجه به خبر اخیر درباره آخرین پروژه رومرو که گرگ و میش مردگان نام دارد، جو کنتر، رابرت لوکاس و پائولو زلاتی تحت نظر شرکت Roundtable Entertainment، فیلمنامه را با اجازه از میراث جورج آ. رومرو به پایان رسانده‌اند و خبر ساخت فیلم جدید نوشته جورج رومرو را تأیید کردند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک 2023

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی محور تاریخ سینما

جو کنتر درباره این پروژه گفت:

Night of Evil Dead کلاسیک 1968 جورج رومرو، احتمالاً اولین فیلم ترسناک واقعی است که تا به حال دیده‌ام و ارزش تکان‌دهنده‌ای برای من داشت. ارتباط اجتماعی شدید آن و ابزارهایی که در آن به کار رفته، برای من الهام بخش بود.

اندرسون نیز در مورد فیلم بیان کرد:

این هم یک فیلم زامبی‌محور است که در آن اندام‌ها پرواز می‌کنند و سرها می‌چرخند؛ اما این فیلم درباره دگرگونی اجتماعی است و سوالاتی را مطرح می‌کند که می‌گوید چه معنی‌ای برای بودن انسان وجود دارد؟

بیوگرافی جورج رومرو

ساخت آخرین فیلم جورج رومرو توسط برد اندرسون
بیوگرافی جورج رومرو

جورج رومرو، فیلم‌ساز، نویسنده، تدوین‌گر و بازیگر آمریکایی-کانادایی بود. او با خلق مجموعه فیلم‌های شب مردگان زنده، انقلابی در فیلم‌های درباره آخرالزمان زامبی خیالی با فیلم اصلی شب مردگان زنده (1968) آغاز شد و به عنوان یکی از عوامل اصلی تصویر زامبی در فرهنگ مدرن شناخته می‌شود. از دیگر فیلم‌های این مجموعه می‌توان به طلوع مردگان (1978) و روز مردگان (1985) اشاره کرد.

جورج آ. رومرو در تاریخ 4 فوریه 1940 در شهر نیویورک متولد شد. پدرش نامش را دوورسکی داشت و جورج رومرو همچنین از پدرش این نام را به ارث برده بود. پدرش یک هنرمند تجاری بود و مادرش اهل لیتوانی بود. پدر جورج نیز از اسپانیا به کوبا مهاجرت کرده بود. رومرو در بخش پارکچستر برانکس در نیویورک بزرگ شد و اغلب با قطار مترو به منهتن سفر می‌کرد تا حلقه‌های فیلم را برای تماشای خانه خود اجاره کند.

فیلم‌شناسی رومرو

ساخت آخرین فیلم جورج رومرو توسط برد اندرسون
درباره فیلم‌های جورج ای رومرو

اوون گلیبرمن، منتقد که به عنوان “پدرخوانده مردگان” یا “پدر زامبی فیلم مدرن” شناخته می‌شود، درباره رومرو گفت:

او به عنوان استعدادی در زمینه فیلم‌های ترسناک و زامبی‌ها شناخته می‌شود و استعاره نهایی فیلم‌های ترسناک را خلق کرد.

تأثیر رومرو و تأثیر شب مردگان زنده، به طور گسترده در میان فیلمسازان و هنرمندان متعدد، به ویژه کسانی که در زیرژانر زامبی کار کرده‌اند، دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص ساخت آخرین فیلم جورج رومرو توسط برد اندرسون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *