فروش افتتاحیه 13 میلیون دلاری فیلم The Nun 2

چندی پیش، دنباله فیلم سینمایی راهبه در سینماهای مختلف جهان اکران شد که در نهایت با فروش افتتاحیه 13 دلاری فیلم The Nun 2 همراه بود.

فیلم “راهبه 2” با 13 میلیون دلار در روز افتتاحیه، از جمله 3.1 میلیون دلار در پیش نمایش، توانست موفقیت خوبی در گیشه داشته باشد. افتتاحیه 13 میلیون دلاری The Nun 2 نشان می‌دهد اگرچه این فیلم را منتقدین دوست نداشتند؛ اما می‌تواند فروش خوبی در گیشه داشته باشد.

فروش افتتاحیه 13 دلاری فیلم The Nun 2

انتظار می‌رود که قسمت نهم از مجموعه “احضار” برادران وارنر در این آخر هفته با 31.3 میلیون دلار در 3728 سالن نمایشگاه به روی پرده برود. این عدد نسبت به فیلم اصلی که رکورد زده بود، کمی کاهش یافته؛ اما همچنان به اندازه کافی است تا از فیلم “اکولایزر 3” با بازی دنزل واشنگتن که توسط سونی عرضه می‌شود، جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک 2023

نقد فیلم The Nun 2

“راهبه” در سال 2018 با 53.8 میلیون دلار، بزرگترین افتتاحیه در دنیای “احضار” را تجربه کرد و همچنین با درآمد 365.5 میلیون دلار، پردرآمدترین فیلم این فرنچایز در سراسر جهان بود. در فیلم “راهبه 2″، تایسا فارمیگا و بانی آرونز به ترتیب در نقش خواهر آیرین و راهبه عنوان‌دار بازگشتند و جوناس بلوکت، استورم رید و آنا پاپلول به این فرنچایز پیوستند.

فروش افتتاحیه 13 دلاری فیلم The Nun 2
افتتاحیه اکران فیلم راهبه 2

به نظر می‌رسد فیلم “اکولایزر 3” موفق به کسب رتبه دوم بشود. فروش راهبه 2 در روز جمعه از 3965 سالن نمایشگاه، 3.4 میلیون دلار را به دست آورد. انتظار می‌رود که سومین فیلم از مجموعه‌ی هیجان‌انگیز “اکولایزر”، با بازی دنزل واشنگتن، به مجموع درآمد باکس آفیس داخلی خود 11.6 میلیون دلار اضافه کند. فیلم “اکولایزر 3” در آخر هفته گذشته با 42.3 میلیون دلار به اکران رسید و جایگاه دومین بالاترین افتتاحیه روز کارگر در تاریخ را به خود اختصاص داد. تا به امروز، این فیلم حدود 59 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

درباره فیلم احضار 2

فروش افتتاحیه 13 دلاری فیلم The Nun 2
فروش افتتاحیه 13 دلاری فیلم The Nun 2

در فیلم “The Nun II”، داستان چهار سال پس از رویدادهای فیلم اول رخ می‌دهد. این فیلم به دنبال خواهر آیرن است که در حال حاضر در یک مدرسه در فرانسه خدمت می‌کند؛ اما او بار دیگر با ولک، راهبه شیطانی، روبرو می‌شود. خواهر آیرن و همکارانش در مدرسه با تهدیدها و نیروهای شیطانی وحشتناک مواجه می‌شوند و باید برای مقابله با این تهدیدات تاریک و مبارزه با شر، جنگیده و تلاش کنند.

ترتیب دیدن فیلم‌های فرانچایز احضار

فروش افتتاحیه 13 دلاری فیلم The Nun 2
ترتیب دیدن فیلم‌های فرانچایز احضار

“The Conjuring Universe” یک فرنچایز رسانه‌ای آمریکایی است که بر روی مجموعه‌ای از فیلم‌های ترسناک فراطبیعی تمرکز دارد. این فرنچایز توسط شرکت New Line Cinema، تولید شده است و توسط شرکت‌های Safran و Atomic Monster پشتیبانی می‌شود و توسط Warner Bros. Pictures توزیع می‌شود.

این فیلم‌ها داستان‌هایی را از ماجراجویی‌های واقعی اد و لورین وارن، محققان ماوراءالطبیعه، الهام می‌گیرند و با تمرکز بر روی موارد برجسته و همچنین مواردی که مورد بحث و تسخیر قرار می‌گیرند، روایت می‌شوند. ترتیب دیدن این فیلم‌ها، بر اساس سال رویداد در داخل فیلم، به شرح زیر است:

  • The Nun
  • Annabelle: Creation
  • The Nun II
  • Annabelle
  • The Conjuring
  • Annabelle Comes Home
  • The Curse of La Llorona
  • The Conjuring 2
  • The Conjuring: The Devil Made Me Do It

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص فروش افتتاحیه 13 دلاری فیلم The Nun 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *