نخستین تریلر فیلم Thanksgiving + شایعات تاریخ اکران و پخش

 اولین تریلر رسمی فیلم شکرگزاری با بازی پاتریک دمپسی و کارگردانی الی راث منتشر شد. با نخستین تریلر فیلم Thanksgiving همراه بمانید.

اولین تریلر فیلم Thanksgiving به انتشار رسید. پس از ۱۵ سال انتظار، الی راث بالأخره فیلم “شکرگزاری” را کارگردانی کرد. او در سال ۲۰۰۷ برای فیلم “گرایندهاوس” که توسط کوئنتین تارانتینو و رابرت رودریگز کارگردانی شده بود، یک تریلر ساختگی کارگردانی کرده بود. در یکی از صحنه‌های تریلر فیلم شکرگزاری ، الی راث با بدنی بی سر ظاهر شده است.

نخستین تریلر فیلم Thanksgiving

داستان فیلم شکرگزاری درباره یک قاتل زنجیره‌ای است که در روز شکرگزاری، به ترتیب، افرادی را در شهر پلایموث به قتل می‌رساند. بازیگرانی مانند پاتریک دمپسی، ادیسون ری، جینا گرشون، مایلو منهایم، ریک هافمن، تیم دیلون، نیل وارلک، کارن کلیشه، گابریل دیونپورت، تومازو سانلی و جنا وارن در این فیلم حضور خواهند داشت.

الی راث به عنوان کارگردان فیلم “شکرگزاری” فعالیت می‌کند و اخیراً در فیلم “بت” (The Idol) حضور داشته است. او همچنین یکی از کارگردانان اقتباس پرحاشیه از بازی “سرزمین‌های مرزی” (Borderlands) بوده است. الی راث در حالی که دو هفته تا پایان فیلمبرداری از “سرزمین‌های مرزی” باقی مانده بود، از این پروژه جدا شد و تیم میلر، کارگردان فیلم “ددپول” (Deadpool)، به عنوان جانشین او انتخاب شد.

الی راث پیش‌تر به مجله “امپایر” اظهار داشته بود که قصد دارد در فیلم “شکرگزاری” تا جایی که ممکن است صحنه‌های کشتار را نشان دهد. او در مورد فیلمبرداری سریعتر فیلم نیز صحبت کرده و گفته بود: “می‌خواهم به جلو حرکت کنم و بیشتر و بیشتر فیلمبرداری کنم و بیشترین میزان کشتار را نشان دهم، در حالی که خودم را آگاه نکنم. زیرا وقتی به این سرعت حرکت می‌کنید، فکر نمی‌کنید، فقط احساس می‌کنید و بر اساس غریزه عمل می‌کنید. و در اینجا نتایج خوب شکل می‌گیرد.”

تریلر رسمی جشن شکرگزاری در 9 سپتامبر 2023 منتشر شد و به طرفداران این ژانر اولین نگاه واقعی واقعی خود را به اولین فیلم ترسناک الی راث در یک دهه داد.

در ادامه می‌توانید نخستین تریلر فیلم سینمایی Thanksgiving ببینید:

اکنون، تقریباً بیست سال پس از ساخت تریلر ساختگی برای گریندهاوس سرانجام روز شکرگزاری، اتفاق می افتد. با نزدیک شدن به تعطیلات شکرگزاری، این مقاله همه چیزهایی را که باید قبل از انتشار آن در مورد روز شکرگزاری بدانید، به شما می گوید. برکت گوشت، بیا بخوریم!

با توجه به توضیحات الی راث، او از رویکردی پویا در فیلمبرداری استفاده می‌کند که به او امکان می‌دهد صحنه‌های کشتار را با تمرکز بیشتری نشان دهد و احساس تنش و غریزه‌ای را به تماشاگران منتقل کند.

شایعات تاریخ اکران و پخش Thanksgiving

نخستین تریلر فیلم Thanksgiving

تاریخ اکران فیلم روز شکرگزاری امسال کمی زودتر برگزار خواهد شد و در تاریخ 17 نوامبر 2023 خواهد بود. همچنین با توجه به سرعتی که فیلم‌ها از سینماها به سرویس‌های پخش می‌شوند، این احتمال وجود دارد که روز شکرگزاری ممکن است تا کریسمس یا سال نو، صفحه‌های تلویزیونی را زیبا کند.

خلاصه داستان فیلم Thanksgiving اینطور بین شده است:

پس از پایان شورش جمعه سیاه به تراژدی، یک قاتل مرموز با الهام از شکرگزاری پلیموث، ماساچوست – زادگاه تعطیلات بدنام – را به وحشت می اندازد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نخستین تریلر فیلم Thanksgiving چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *