تریلر رسمی فیلم Aquaman and the Lost Kingdom منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

Aquaman and the Lost Kingdom یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال 2023 کمپانی DC است. چندی پیش تریلر رسمی فیلم Aquaman and the Lost Kingdom منتشر شد.

شخصیت «Black Manta» در تیزر جدید Aquaman and the Lost Kingdom نشان داد که «آرتور» در قسمت دوم این فیلم از مجموعه «DCU» کار مورد توجهی را انجام می‌دهد. حالا چندی پیش، تریلر این فیلم منتشر شد تا نگاهی دقیق‌تر برای بیننده داشته باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر رسمی فیلم Aquaman and the Lost Kingdom منتشر شد

سرانجام، برادران وارنر از تریلر رسمی از آکوامن و پادشاهی گمشده رونمایی کرد. دنباله فیلم موفق میلیارد دلاری آکوامن در سال 2018 شاهد بازگشت «جیسون موموآ» به عنوان قهرمان همنام دی سی خواهد بود و او را در مقابل چهره آشنای دیگری یعنی بلک مانتا قرار می‌دهد. علیرغم اینکه Aquaman and the Lost Kingdom در کمتر از سه ماه آینده در سینماها اکران می‌شود، «برادران وارنر» هنوز واقعاً کمپین بازاریابی خود را آغاز نکرده‌اند.

پیش از تریلر رسمی که در روز پنجشنبه منتشر می‌شود، دی سی تیزر 30 ثانیه‌ای Aquaman and the Lost Kingdom را منتشر کرده است. تیزر این فیلم، مملو از اکشن، به‌سرعت بخش‌های فیلم جدید را تنظیم می‌کند، که در آن بلک مانتا با سرکشی می‌گوید:

من می‌خواهم آکوامن را بکشم و هر چیزی را که دوست دارد نابود کنم. پس از آن، عکسی از آرتور در حال کشف بقایای سوخته شده از خانه پدرش است.

 

آکوامن با هنرنمایی «جیسون موموآ»، پس از رها شدن یک قدرت باستانی مجبور می‌شود از «آتلانتیس» در برابر ویرانی محافظت کند. این قسمت از فیلم، بلک مانتا، یکی از قدرتمندترین شرورهای دی سی را نیز به همراه دارد.

Aquaman and the Lost Kingdom قرار است در 20 دسامبر 2023 (29 آذر 1402) پس از چند تاخیر به دلیل همه گیر COVID-19 و مشکلات پس از تولید اکران شود. به دلیل امتناع استودیوها از دادن یک معامله عادلانه به اتحادیه‌ها و پایان دادن به اعتصابات نویسندگان و بازیگران، اخیراً اکران دسامبر Aquaman and the Lost Kingdom نیز زیر سوال رفته بود.

برادران وارنر پیش از این فیلم، Dune: Part Two را از نوامبر تا مارچ 2024 به دلیل اینکه بازیگران برای اعتصابات نمی‌توانند آن را تبلیغ کنند به تعویق انداخت. با این حال، با انتشار تیزر، استودیو دوباره تاریخ انتشار Aquaman 2 در سال 2023 را تایید، و کمپین تبلیغاتی خود را آغاز کرد.

این فیلم، قرار است دنباله ای بر آکوامن (2018) و پانزدهمین و آخرین قسمت از دنیای توسعه یافته دی سی (DCEU) باشد. این فیلم توسط جیمز وان بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته دیوید لزلی جانسون-مک گلدریک کارگردانی شده است و جیسون موموآ، آنپاتریک ویلسون، امبر هرد، یحیی عبدالمتین دوم، رندال پارک، دولف لوندگرن، تموئرا موریسون و نیکول کیدمن در آن بازی می‌کنند.

آکوامن یکی از بزرگترین موفقیت‌های شگفت‌انگیز در سال‌های اخیر بود. این فیلم، دنباله‌ای برای Justice League به شمار می‌رفت و آکوامن به عنوان یکی از قهرمانان کمتر محبوب دی‌سی در آن به تصویر کشیده شد.

این فیلم با بودجه کلانی تولید شده بود و به عنوان یکی از بدنام‌ترین باکس‌آفیس‌های سینمایی در تاریخ شناخته می‌شد؛ اما در نهایت آکوامن با فروش 1.148 میلیارد دلار و دریافت تحسین منتقدان، موفقیتی قابل توجه را به دست آورد.

Aquaman and the Lost Kingdom آخرین فیلم در DCEU است که به علت فرنچایز مرتبط زیر نظر جیمز گان و پیتر سافران که با Superman: Legacy محصول 2025 آغاز خواهد شد، از بین رفته است. باید دید که آیا آکوامن در دنیای بازسازی شده DC نقشی دارد یا خیر.

موموآ به شدت به مذاکرات مثبت با گان و سافران اشاره کرده است. با این حال، تعجب آور نخواهد بود، اگر تریلر رسمی تاکید کند که Aquaman and the Lost Kingdom پایان یک دوره است. همانطور که در بالا مشاهده شد، با مبارزه او با بلک مانتا که ریسک‌های بالاتری داشت، این روایت که این می‌تواند آخرین نبرد آکوامن باشد، می‌تواند به افزایش علاقه به فیلم کمک کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Aquaman and the Lost Kingdom چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *