آزاده صمدی بازیگر سینما و تلویزیون ممنوع‌الخروج شد

روز گذشته، روزنامه شرق گزارش داد که در روز 29 آبان 1402، در حالی که آزاده صمدی در راه فستیوال گوا در هند بود، پاسپورت او توقیف و اجازه خروج از کشور به او داده نشد.

به گزارش مدیر عامل خبرگزاری میزان، این بازیگر از قبل مطلع بود که ممنوع‌الخروج است. در پی این اطلاع، او به همراه کارگردان فیلم عزیز، به فرودگاه رفت و پس از آن اعلام شد که ممنوع‌الخروج است. همچنین، مدیر عامل خبرگزاری میزان اعلام کرد که شب قبل، کارگردان فیلم نیز از دستگاه‌های مسئول درباره وضعیت ممنوع الخروج شدن ازاده صمدی سوال پرسیده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آزاده صمدی بازیگر سینما و تلویزیون ممنوع‌الخروج شد

خبرگزاری فارس نیز درباره دلیل ممنوع‌الخروجی این بازیگر اعلام کرد که به دلیل پرونده‌ای که به عنوان عدم رعایت حجاب در مراسم تشییع یکی از هنرمندان سینمای کشور برای او تشکیل شده، این بازیگر ممنوع‌الخروج است.

آزاده صمدی

این بازیگر، در تاریخ 31 اردیبهشت ماه امسال، در مراسم تشییع رضا حداد، کارگردان مشهور تئاتر ایران، با کلاه و بدون حجاب شرکت کرده بود. به علت این اقدام، بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه، به دلیل آسیب رساندن به اخلاق و عفت عمومی، قرار جلب برای آزاده صمدی صادر کرده بود.

این بازیگر سینما و تلویزیون، در میانه تیرماه سال 1402، به اتهام عدم رعایت حجاب اجباری محاکمه، و از سوی دادگاه به شش ماه محرومیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ممنوع الخروج شدن ازاده صمدی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *