تریلر رسمی فیلم 15 Cameras منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

چندی پیش، تریلر رسمی فیلم 15 Cameras توسط IGN منتشر شد و توانست بازتاب زیادی را با خودش در فضای مجازی به همراه داشته باشد.

Gravitas Ventures و IGN، چندی پیش، از تریلر فیلم سینمایی 15 Cameras که از مهم‌ترین فیلم‌های ترسناک مستقل سال 2023 است، رونمایی کرد. کارگردانی این فیلم را دنی مدن بر عهده دارد.

تریلر رسمی فیلم 15 Cameras منتشر شد

این فیلم، در واقع دنباله‌ای بر دو فیلم ترسناک مستقل دیگر یعنی 13 دوربین (2015) و 14 دوربین (2018) است. یک نویسنده و کارگردان کاملاً جدید در این فیلم حضور دارند و ایده یک داستنا ترسناک را که دوربین‌ها را در آپارتمان‌های مردم قرار می‌دهد را گسترش می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک 2023

بهترین فیلم های ترسناک جهان

از بازیگران این فیلم می‌توان به ویل مدن، آنجلا ونگ کربن، هیلتی بوون، جیمز بابسون، شرلی چن، هانا مک‌کچینی، اسکایلر انجیل، جیم کامینگز و استیون رافین نام برد.

داستان فیلم 15 Cameras

تریلر رسمی فیلم 15 Cameras
داستان فیلم 15 Cameras

داستان فیلم زوج جوانی به اسم Cam & Sky را دنبال می‌کند که با همدیگر، یک خانه دوبلکس را می‌خرند. آن‌ها دوربین‌های مخفی و رازهای نگران کننده صاحب قبلی را کشف می‌کنند. وسواس به جاسوسی از دیگران، ازدواج آنها را از هم می‌پاشاند و کنجکاوی آن‌ها زمانی که مستاجران جدید به طبقه پایین نقل مکان می‌کنند عواقبی دارد.

تاریخ اکران فیلم 15 دوربین

تریلر رسمی فیلم 15 Cameras
تاریخ اکران فیلم 15 دوربین

فیلم 15 Cameras به کارگردانی دنی مدن، فیلمساز مستقل آمریکایی، تا جایی که به صورت رسمی اعلام شده، در هیچ جشنواره یا جای دیگری نمایش داده نمی‌شود. Gravitas از 13 اکتبر 2023 (21 مهر 1402) در پاییز امسال، 15 دوربین را در سینماهای منتخب ایالات متحده به نمایش می‌گذارد.

تریلر فیلم Pet Sematary Bloodlines

این فیلم، توسط مدن کارگردان فیلم Beast Beast، ساخته شده است. پیش از آن، او بسیاری از فیلم‌های کوتاه دیگر را کارگردانی کرده بود. فیلمنامه توسط بازیگر PJ McCabe نوشته شده است. این فیلم را به عنوان دنباله فیلم 13 دوربین و 14 دوربین می‌توان نام برد.

کلام آخر

تریلر رسمی فیلم 15 Cameras
تریلر فیلم سینمایی 15 Cameras

از آنجایی که این فیلم، یک اثر مستقل است، انتظار نمی‌رود که بیشتر از 10 میلیون دلار فروش کند. با این حال، این فیلم، یک اثر جنایی و ترسناک جذاب می‌باشد که می‌تواند تماشاگران را به وجد بیاورد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی فیلم 15 Cameras چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *