تریلر رسمی فیلم Pet Sematary: Bloodlines منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

بامداد امروز، استودیوی پارامونت، از جدیدترین فیلم ترسناک خودش، با انتشار تریلر رسمی فیلم Pet Sematary: Bloodlines ، رونمایی کرد.

چندی پیش، استودیوی پارامونت، از تریلر فیلم ترسناک جدید خود که نسخه جدید گورستان حیوانات است، با انتشار تریلر فیلم Pet Sematary Bloodlines رونمایی کرد.

تریلر رسمی فیلم Pet Sematary: Bloodlines منتشر شد

فیلم جدید Paramount+ با بازی جکسون وایت، پم گریر و دیوید دوچونی، پس‌زمینه داستان ترسناک کلاسیک کینگ در سال 1983 را به تصویر می‌کشد. این پیش درآمد که Bloodlines نام دارد، تریلر رسمی خود را بامداد امروز منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک 2023

بهترین فیلم های ترسناک جهان

در زیر نگاهی به Pet Sematary: Bloodlines، یک فیلم ترسناک است که به عنوان اولین پیش درآمد رمان کلاسیک استیون کینگ در سال 1983 عمل می‌کند که خود قبلاً برای فیلم‌های بلند اقتباس شده بود.

داستان فیلم گورستان حیوانات 2023

تریلر رسمی فیلم Pet Sematary: Bloodlines
داستان فیلم گورستان حیوانات 2023

Bloodlines، داستان شخصیت جود کراندال را که تجربه اولیه او با یک محل دفن جن زده به طور خلاصه در کتاب کینگ شرح داده شده است را نشان می‌دهد. در سال 1969، جود کراندال جوانی رویای ترک زادگاهش، لودلو، مین را در سر می‌پروراند؛ اما به زودی رازهای شومی را کشف می‌کند که در درونش دفن شده است و مجبور می‌شود با یک تاریخ خانوادگی تاریک روبرو شود که او را برای همیشه با لودلو در ارتباط نگه می‌دارد.

جود و دوستان دوران کودکی‌اش با هم متحد می‌شوند و باید با شرارتی باستانی مبارزه کنند که از زمان تأسیس لودلو، گریبان‌گیر آن شده است و پس از کشف این قدرت می‌تواند هر چیزی را که در مسیرش قرار دارد نابود کند.

تاریخ اکران Pet Sematary Bloodlines

تریلر رسمی فیلم Pet Sematary: Bloodlines
تاریخ اکران Pet Sematary Bloodlines

این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره Fantastic Fest امسال در آستین، تگزاس خواهد داشت و پس از آن، Pet Sematary: Bloodlines در روز جمعه 6 اکتبر 2023 (14 مهر 1402) در Paramount+ نمایش داده خواهد شد.

تریلر فیلم Pet Sematary Bloodlines

این فیلم توسط لیندسی اندرسون بیر بر اساس فیلمنامه‌ای از بیر و جف بوهلر کارگردانی شده است. جکسون وایت، فارست گودلاک، جک مولهرن، هنری توماس، ناتالی آلین لیند، ایزابلا استار لابلانک، سامانتا ماتیس، پم گریر و دیوید دوچونی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کلام آخر

تریلر رسمی فیلم Pet Sematary: Bloodlines
Pet Sematary: Bloodlines

Pet Sematary: Bloodlines، یک فیلم از Paramount+ و با بودجه Paramount Pictures’ Players Label است که می‌توان آن را به عنوان محصولی از Bonaventura Pictures نام برد. این فیلم به کارگردانی لیندسی اندرسون بیر با فیلمنامه ای توسط بیر و جف بوهلر و تهیه کنندگی لورنزو دی بوناونتورا و مارک واهرادیان ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی فیلم Pet Sematary: Bloodlines چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *