ارائه عنوان جدید برای فیلم Bad Boys 4 از طرف کارگردان این فیلم

عادل الاربی، از کارگردانان فیلم Bad Boys 4 به تازگی در کنار ارائه عنوان جدید برای فیلم Bad Boys 4 صحبت‌های دیگری داشته که بازتاب گسترده‌ای داشته‌است.

عادل الاربی، کارگردان دیگر Bad Boys 4، نوید یک عنوان تازه برای فیلم Bad Boys 4 و تغییر لحن بالقوه را در دنباله آینده مجموعه فیلم کمدی دوستانه تحسین شده در حالی که به تدریج شکل می‌گیرد، می‌دهد. عنوان جدید از کارگردان Bad Boys 4 برای این فیلم بسیار مورد انتظار و بازتاب گسترده‌ای در مجلات خارجی داشته است.

ارائه عنوان جدید برای فیلم Bad Boys 4

ال آربی در صحبت با پادکست The Playlist The Discourse به این نکته اشاره کرد که مخاطبان می‌توانند از Bad Boys 4 در نهایت انتظار داشته باشند که در نهایت عرضه شود، و این نشان می‌دهد که طرفداران می‌توانند از قسمت جدید انتظار آرامش بیشتری داشته باشند. به گفته ال آربی، او می‌خواهد که Bad Boys 4 طرفداران را درگیر کند و بخندد و در عین حال از شخصیت‌های مهم شخصیت قانون‌مدار مارتین لارنس، مارکوس برنت، انتقاد کند.

او گفت:

آنچه که قرار است در این فیلم اتفاق بیفتد این است که کمدی بیشتری وجود خواهد داشت. سومین لحن دراماتیک داشت. واقعاً هدف ما این است که مردم را بخندانیم و اوقات خوبی را در تئاتر داشته باشیم. مارتین [لارنس] در این یکی به سطح بالاتری می‌رود. این نقطه اوج است.

ارائه عنوان جدید برای فیلم Bad Boys 4
عنوان جدید از کارگردان Bad Boys 4 برای این فیلم

عنوان رسمی Bad Boys 4 چه خواهد بود؟

در مورد اینکه عنوان رسمی Bad Boys 4 چه خواهد بود، ال آربی به چندین ایده رسیده‌است. او گفت – مانند Bad Boys Ride یا Die است. سه سکانس سری اصلی، با کسب 426.5 میلیون دلار بهترین فرنچایز در باکس آفیس جهانی و تبدیل شدن به تحسین برانگیزترین فیلم در بین سه فیلم تا به امروز.

ارائه عنوان جدید برای فیلم Bad Boys 4
عنوان جدید از کارگردان Bad Boys 4 برای این فیلم

عنوان تازه برای فیلم Bad Boys 4

ارائه عنوان جدید برای فیلم Bad Boys 4
عنوان جدید از کارگردان Bad Boys 4 برای این فیلم

Bad Boys 4 در ژانویه گذشته تایید شد و لارنس در کنار همبازی‌اش ویل اسمیت که نقش خود را در نقش مایک لوری بازی می‌کند، بازگشت. در سه فیلم قبلی، افسران مواد مخدر میامی داد درگیر ماجراهای مرگ یا زندگی در سراسر شهر بودند و در عین حال چندین خنده و لحظات به یاد ماندنی را ارائه کردند. «پسرهای بد برای زندگی» دیدند که مارکوس از بازنشستگی خودخواسته خارج شد تا در کنار مارکوس، که با چند شیاطین گذشته روبرو می‌شود، یک نبرد دیگر را کنار بگذارد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص ارائه عنوان جدید برای فیلم Bad Boys 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *