تاثیر استیون اسپیلبرگ و جوکر بر فیلم Five Nights at Freddy’s

کارگردان پنج شب در کنار فردی، اما تامی، از تاثیر استیون اسپیلبرگ و جوکر بر Five Nights at Freddy’s ، به تازگی صحبت‌هایی داشته است.

کارگردان پنج شب در فردی، اما تامی از تاثیر استیون اسپیلبرگ و جوکر تاد فیلیپ بر Five Nights at Freddy’s می‌گوید و توضیح می‌دهد که چگونه استیون اسپیلبرگ و جوکر تاد فیلیپ بر فیلم ترسناک آینده تأثیر گذاشتند. تامی در مصاحبه جدید خود صحبت‌هایی مفصل درباره تاثیر پذیری Five Nights at Freddy’s از استیون اسپیلبرگ و جوکر داشته است.

تاثیر استیون اسپیلبرگ و جوکر بر Five Nights at Freddy’s

Emma Tammi کارگردان Five Nights at Freddy اخیراً فاش کرد که چگونه فیلم‌شناسی استیون اسپیلبرگ و فیلم جوکر 2019 DC بر فیلم ترسناک آینده تأثیر گذاشته است. تامی گفت:

ما دائماً به استیون اسپیلبرگ اشاره می‌کردیم، به آن ویژگی شگفت‌انگیز دوران کودکی. در کنار دنیای تاریک‌تری که شبیه جوکر بود.

او همچنین فاش کرد که برخی از صحنه‌هایی که به داستان و خاطرات شخصیت اصلی ما مربوط می‌شوند نیز تحت تأثیر سبک دوربین مالیک قرار گرفته‌اند تا کیفیت رویایی‌تری به آن‌ها بدهد:

آن صحنه‌هایی که در جنگل اتفاق می‌افتند. تنظیمات اردوگاه. انواع مختلفی از مراجع وجود داشت و ما به دنبال ساختن چیزی بودیم که منحصر به فرد بود.

تاثیر استیون اسپیلبرگ و جوکر بر Five Nights at Freddy's
تاثیر پذیری Five Nights at Freddy’s از استیون اسپیلبرگ و جوکر

تاثیر استیون اسپیلبرگ و جوکر تاد فیلیپ بر Five Nights at Freddy’s

Five Nights at Freddy’s بر اساس بازی ویدئویی ترسناک بقا با نقطه و کلیک ساخته شده است که توسط اسکات کاتون برای رایانه شخصی در سال 2014 توسعه و منتشر شده است. اشمیت (جاش هاچرسون)، در پیتزای فردی فازبیر، یک مؤسسه نوع پنیر چاک‌ای. که پس از ناپدید شدن چندین کودک در دهه 1980 تعطیل شد، به عنوان نگهبان شیفت شب آن کار می‌کند.

با این حال، او به زودی متوجه می‌شود که ارواح کودکان اکنون در بدن چهار طلسم انیماترونیک زندگی می‌کنند و آنها می‌خواهند خواهر مایک ابی (پایپر روبیو) به آن‌ها بپیوندد. Five Nights at Freddy’s از Blumhouse، شرکت تولید تحسین شده M3GAN، The Black Phone و The Invisible Man می‌باشد.

تاثیر استیون اسپیلبرگ و جوکر بر Five Nights at Freddy's
تاثیر پذیری Five Nights at Freddy’s از استیون اسپیلبرگ و جوکر

حواشی و شایعات فیلم Five Nights at Freddy’s

تاثیر استیون اسپیلبرگ و جوکر بر Five Nights at Freddy's
تاثیر پذیری Five Nights at Freddy’s از استیون اسپیلبرگ و جوکر

در حالی که شایعاتی در مورد سه ساعت طولانی بودن پنج شب در فردی در فضای مجازی پخش می‌شد، زمان رسمی برای این فیلم ترسناک 110 دقیقه یا یک ساعت و 50 دقیقه است. انجمن تصویر متحرک همچنین رده سنی رسمی خود را برای Five Nights at Freddy’s، که همچنین چندی پیش دومین تریلر رسمی فیلم Five Nights at Freddy’s منتشر شد، اعلام کرده است و به این اقتباس مورد انتظار رتبه PG-13 را می‌دهد. به گزارش MPA، فیلم آینده حاوی “محتوای خشونت آمیز قوی، تصاویر و زبان خونین” است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص تاثیر استیون اسپیلبرگ و جوکر بر Five Nights at Freddy’s چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *